Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis artikler til kl. 22.00 i aften. (31. juli 2012)

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Du fik læst min mail kan jeg se :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

Christian Johnsen:

Hej Maelstrom,

Der var røget et par mails i spam, dem har jeg først set nu. Tjek lige om der ikke er røget en mail tilbage i din indbakke, ellers må du lige skrive igen.

Med venlig hilsen,

Christian.

jeg har heller ikke modtaget nogle mails endnu ,jeg  skrev for flere timere siden en mail til dig , jeg tjekker min mail løbende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 23:05

Hej Mikael,

Jeg har modtaget din mail, men er ikke nået til den endnu. Jeg skriver, når jeg er blevet færdig med nogle af de andre, som skrev før dig. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:10

Christian Johnsen:

Hej Mikael,

Jeg har modtaget din mail, men er ikke nået til den endnu. Jeg skriver, når jeg er blevet færdig med nogle af de andre, som skrev før dig. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

jeg takker sikke mange mail du fået , det kræver iværksættere kræfter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 09:03

Christian Johnsen:

Hej Maelstrom,

Der var røget et par mails i spam, dem har jeg først set nu. Tjek lige om der ikke er røget en mail tilbage i din indbakke, ellers må du lige skrive igen.

Med venlig hilsen,

Christian.

Hej Christian.

Jeg mangler også svar på min mail, som blev sendt i går ved 19-tiden.

Jeg ville dog lige forsikre mig, at du havde modtaget den, da jeg heller intet svar har fået retur?

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 09:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Aminoér.

Dette skal ikke opfattes som et surt opstød. /Selv om vejret er gråt og jeg har sovet af /#&% til) :D

Giv lige manden en chance, han tilbyder en gratis service og jeg ville mene, at det mindste man kan udvise er tålmodighed.

Håber virkelig at nogle af jer vil bruge ham, til fremtidig artikler.

Der er vist ikke så mange der selv vil lave noget gratis.

/donaggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 10:04

Hej André,
Jeg har modtaget din mail, og jeg skulle gerne nå til den i dag. Men havde ingen tid i går, eftersom jeg sad uafbrudt og skrev artikler. Tror faktisk, at jeg nåede at skrive en 8 stykker. :-)

Med venlig hilsen,
Christian

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Donaggeboe:

Hej Aminoér.

Dette skal ikke opfattes som et surt opstød. /Selv om vejret er gråt og jeg har sovet af /#&% til) :D

Giv lige manden en chance, han tilbyder en gratis service og jeg ville mene, at det mindste man kan udvise er tålmodighed.

Håber virkelig at nogle af jer vil bruge ham, til fremtidig artikler.

Der er vist ikke så mange der selv vil lave noget gratis.

/donaggeboe

Vi - eller jeg gør i hvert fald - giver ham såmænd også en chance.

Men selvom han gør det gratis, og giver et rigtigt lækkert tilbud, vil man som modtager også gerne blot have bekræftet hvorvidt han har modtaget forespørgslen eller ej. Der er ingen der siger, at han skal have den klar på et par timer, men jeg ville dog måske tro, at det ville være mest optimalt for begge parter, hvis man som modtager som det mindste får bekræftet med et "OK", at han har modtaget mailen, og han vender tilbage. Hvis du kigger efter, er der jo slet ingen der brokker sig over leveringstiden af artiklen - det man kan jo slet ikke tillade sig når den tilbydes gratis - men blot efterspørger en bekræftelse på forespørgslens modtagelse.

Tilmeldt 25. Jul 10
Skrevet kl. 10:20

Christian Johnsen:

Hej André,
Jeg har modtaget din mail, og jeg skulle gerne nå til den i dag. Men havde ingen tid i går, eftersom jeg sad uafbrudt og skrev artikler. Tror faktisk, at jeg nåede at skrive en 8 stykker. :-)

Med venlig hilsen,
Christian

Hej Christian.

Det lyder godt - og det er helt i orden. Jeg ser frem til at modtage den.

Held og lykke med al din ivrige artikelskrivning. Smile

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 18:08

En lille update:

Jeg er kommet igennem langt de fleste henvendelser og regner med at være helt færdig inden søndag. Det har været lærerigt, sjovt og udfordrende, men vigtigst af alt, så har jeg stiftet bekendtskab med en masse interessante mennesker og produkter. Jeg har forbedret min skriveteknik og føler nu, jeg er klar til at gøre noget mere ud af mit skriveri. Når jeg er helt færdig med denne omgang, vil jeg oprette en hjemmeside, hvor man fremover kan bestille artikler, men det vil der kommer mere om på et senere tidspunkt.

Jeg vil gerne sige tak til alle, der har henvendt sig, det har været en sand fornøjelse at arbejde sammen med jer. Yes

Fortsat god aften!

Med venlig hilsen,

Christian

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)