Gratis artikler til kl. 22.00 i aften. (31. juli 2012)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Christian Johnsen
Skrevet
31-07-2012 kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 6 person
Svar
Jeg tilbyder at skrive én gratis artikel (dansk) til hver kunde, der henvender sig inden kl. 22.00 i aften. (d. 31. juli 2012)
Hvis du vil have mere end én gratis artikel, får du halv pris. (Dette tilbud gælder også til kl. 22.00 i aften.)
Du kan læse meget mere om, hvad jeg ellers tilbyder her .
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen.
Kontakt mig gerne over mail .
Svar
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Bennie Larsen
Skrevet
31-07-2012 kl. 17:26
Svar
Har ikke selv lige brug for artikler pt. - men det er da et super tilbud.
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Hej Christian. Det lyder da meget spændende, vil du ikke prøve at kontakte os på support@produkt-guiden.dk
Så vil vi da meget gerne gøre brug af dit tilbud :-) På forhånd tak. Dbh. Mads Hvejsel
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Hej Christian
Det lyder spændende. Jeg kunne også godt tænke mig at gøre brug af dit tilbud. Du får en mail med nærmere info.
Mvh. Michael Storm
Svar
Tilmeldt 5. Jun 12
slettetbruger
Skrevet
31-07-2012 kl. 17:32
Svar
Svar
Fra Horsens
Tilmeldt 17. Nov 11
Hej Christian. Vi hos CBRA & KO ønsker meget gerne at gøre brug af dit tilbud. Da jeg er på smartphone, kan jeg ikke pm. Jeg vil kontakte dig hurtigst muligt. Hav det godt. Mvh Christian
Svar
Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads
Billige varepartier til Private og Erhverv
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
RSHellman
Skrevet
31-07-2012 kl. 17:59
Svar
Vil gerne gøre brug af dit tilbud :) Artiklen jeg skal have skrevet, skal omhandle emnet Afslapning. Keywords : velvære , afslapning. artiklen skal omhandle om hvordan man nemt og uden besvær kan slappe af efter en lang arbejdsdag
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Kontakt mig gerne over
mail .
Christian beder om at blive kontaktet over mail. Der er ingen grund til at orientere hele Amino-debatten om, at en mail er sendt.
På forhånd tak.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
AP
Skrevet
31-07-2012 kl. 18:31
Svar
Super fedt tilbud, som jeg helt klart vil benytte mig af :)
Svar
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Maelstrom
Skrevet
31-07-2012 kl. 18:33
Svar
Jeg tilbyder at skrive én gratis artikel (dansk) til hver kunde, der henvender sig inden kl. 22.00 i aften. (d. 31. juli 2012)
Hvis du vil have mere end én gratis artikel, får du halv pris. (Dette tilbud gælder også til kl. 22.00 i aften.)
Du kan læse meget mere om, hvad jeg ellers tilbyder her .
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen.
Kontakt mig gerne over mail .
Hej Christian
Skal det forståes således, at man får en gratis artikel + halv pris på de yderligere bestillinger?
Det lyder ret skørt hvis det er korrekt, men kan jo være:)
Svar