Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bekræft overfor Google Webmaster, at jeg er ejer af hjemmeside lavet i WordPress

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har et rigtigt begynder problem. Har lige fået lavet min nye hjemmeside, og skal så til at gå igang med noget SEO. Til det formål vil jeg først oprette en Google Webmaster konto. De vil være sikker på at det er mig der ejer siden, og jeg skal så bekræftige ved f.eks at indsætte et link i "Headeren".Hjemmesiden er lavet i WordPress. Linket ser sådan her ud:

<meta name="google-site-verification" content="okFPnWiaLSGyGNUh_499KAoqwnzpd_QYWW2mQT6XVb0" />

Det er dog en lille smule uklart for mig hvor denne "Header" sidder. Jeg er gået ind på min startside, og har klikket på HTML, og derefter indsat linket helt oppe i toppen. Når jeg klikker opdater, klikker på Visuel og går tilbage til HTML, er den forsvundet. Der er ikke noget sted hvor der står: HEADER

Er der nogen der kan give et frisk bud på hvordan sådan en sag skal gribes an?

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 13:50

Hej.

Har du evt. prøvet at kigge på nogle af de andre metoder Google har for at bekræfte ejerskabet af ens side?
Du kan f.eks. vælge at downloade en HTML fil og uploade den i roden af din side via FTP.
(Det synes jeg klart er den nemmeste måde).

Dbh.
Mads Hvejsel
http://produkt-guiden.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:55

TufExcel:
Det er dog en lille smule uklart for mig hvor denne "Header" sidder.

du skal ind i "Editor" og vælge den der hedder "Header" - Så finder du der hvor der står <title> og lige over det skal du indsætte det fra Google

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 13:57

Ja, den har jeg prøvet, men det var lige så uklart.

Hvordan gør man det. Jeg ved ikke hvad FTP er?

Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 14:03

Jeg kan heller  ikke finde "Editor". Har lige googlet lidt, og kan forstå at man først skal tilføje en en ekstra side før den kommer frem!

Er det rigtigt?

Tilmeldt 15. Jan 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:18

Hej TufExcel

Hvor meget ved du om html, og er det din første hjemmeside :)?

Du kan gøre det på flere måder, et du kan sætte en fil ind med ftp(du overfører en fil til der hvor din hjemmeside ligger) det er nok den svære måde. 

to du kan gå ind i wordpress og så lægge den stykke kode du har fået af google ind i header.php hedder filen vidst :) 

Håber det hjælper

Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 14:26

Hej Brusen

Jeg har ikke kendskab til html. Det er min første hjemmeside, og en jeg har fået lavet.

Det du skriver med at lægge en kode ind i header, er også den metode jeg foretrækker. Men som sagt er jeg begynder, så jeg tumler rundt som et fjols. Lige nu prøver jeg at finde ud af hvor EDITOR er henne. Det er jo her headeren er. Ved du hvor Editor er henne. Det er ikke under "Værktøj" i min danske udgave. Efter at have googlet fremgår det at den skulle være under "Apperance",Men hvor pokker er den så. Enhver løsning afføder et nyt spørgsmål!

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 14:33

Sådan gør du:

1. Gå ind på din hjemmesides wordpress kontrolpanel (dinhjemmeside.dk/wp-admin)

2. Ude i venstre side er der en menu. Træk musen over "Udseende", og vælg "Editor" nederst i undermenuen.

3. Så er du inde i editoren og ude i højre side skal du finde filen, der skal ændres. I dette tilfælde header.php

4. Når du er inde i header.php filen finder du <title>, og ovenfor indsætter du din google-site-verification-kode

Ganske simpelt! :-)

Tilmeldt 7. Mar 12
Skrevet kl. 14:41

Hej Mikkel

Jeg har ikke nogen "Editor" under "udseende", kun en "menu". Og derinde ser jeg heller ikke en Editor.

Skal der foretages indledende handlinger før man får en editor?

Fra Horsens
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 300
Fra  Produkt-Guiden.dk Skrevet kl. 17:18
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)