Jeg har et rigtigt begynder problem. Har lige fået lavet min nye hjemmeside, og skal så til at gå igang med noget SEO. Til det formål vil jeg først oprette en Google Webmaster konto. De vil være sikker på at det er mig der ejer siden, og jeg skal så bekræftige ved f.eks at indsætte et link i "Headeren".Hjemmesiden er lavet i WordPress. Linket ser sådan her ud:
Det er dog en lille smule uklart for mig hvor denne "Header" sidder. Jeg er gået ind på min startside, og har klikket på HTML, og derefter indsat linket helt oppe i toppen. Når jeg klikker opdater, klikker på Visuel og går tilbage til HTML, er den forsvundet. Der er ikke noget sted hvor der står: HEADER
Er der nogen der kan give et frisk bud på hvordan sådan en sag skal gribes an?
Har du evt. prøvet at kigge på nogle af de andre metoder Google har for at bekræfte ejerskabet af ens side? Du kan f.eks. vælge at downloade en HTML fil og uploade den i roden af din side via FTP. (Det synes jeg klart er den nemmeste måde).
Jeg har ikke kendskab til html. Det er min første hjemmeside, og en jeg har fået lavet.
Det du skriver med at lægge en kode ind i header, er også den metode jeg foretrækker. Men som sagt er jeg begynder, så jeg tumler rundt som et fjols. Lige nu prøver jeg at finde ud af hvor EDITOR er henne. Det er jo her headeren er. Ved du hvor Editor er henne. Det er ikke under "Værktøj" i min danske udgave. Efter at have googlet fremgår det at den skulle være under "Apperance",Men hvor pokker er den så. Enhver løsning afføder et nyt spørgsmål!