Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tid til ferie?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Amino trænger lige til "useriøst" emne. Det vil sige et indlæg i cafe og hygge ;)

Jeg sidder netop nu på stranden i Bulgarien, men tjekker stadig mail, amino, beskeder, forretningen osv. Kan man så stadig kalde det en ferie?

Nogle andre der kender til dette? Har i overhovedet tid til ferie på grund af forretning osv.? Og når i så holder ferie, kan i så koble helt af?

Mvh Simon Andersen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Andersen:

Jeg sidder netop nu på stranden i Bulgarien, men tjekker stadig mail, amino, beskeder, forretningen osv. Kan man så stadig kalde det en ferie?

Jeg ville kalde det en studietur og trække den fra i skat :P

Nej pjat, som iværksætter holder man aldrig fri ... tilgengæld er det megt federe at være på arbejde som selvstændig, så det er ikke noget problem. Se f.eks. på Martin's jordomrejse ... han kombinerede rejse, hygge med familien og sin hobby ... og fik en uforglemmelig ferie, og et lækkert produkt, ud af det.

Jeg tror det handler om at se muligheder istedet for at se problemer :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:55

jeg holder ferie hele året rundt går til pole dans fitness og arbejder lidt som stripper og prøver få min side op at køre , så jeg kobler af hele tiden , livet er bare dejligt Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Andersen:
Har i overhovedet tid til ferie på grund af forretning osv.

Ferie? jeg må lige over i fremmedordbogen for at finde det udtryk.

Jeg har ikke holdt rigtigt ferie i mange år - men havde vist 14 dage på Cypern hvor jeg havde bærbar med og sikrede mig at jeg kunne finde en netcafe.

Konen tvang mig godt nok til at holde fri et par dage i sidste uge men det var slemt af være offline hele dagen...

Tror kun at jeg holder ferie når alle mine sites er solgt og jeg ikke skal arbejde mere :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 17:07

Mikkel Mikjær Christensen:

Nej pjat, som iværksætter holder man aldrig fri ... tilgengæld er det megt federe at være på arbejde som selvstændig, så det er ikke noget problem. Se f.eks. på Martin's jordomrejse ... han kombinerede rejse, hygge med familien og sin hobby ... og fik en uforglemmelig ferie, og et lækkert produkt, ud af det.

Jeg tror det handler om at se muligheder istedet for at se problemer :-)

Det er selvfølgelig en god måde at se på tingene :) - Glæder mig også til at blive lidt ældre, og den første rejse, er så en tur til et land (lige gyldigt hvilke) og så mødes med andre iværksættere og snakke om deres projekter :)

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 5. Apr 12
Skrevet kl. 17:08

Niels Henriksen:
Ferie? jeg må lige over i fremmedordbogen for at finde det udtryk.

Så langt er det heldigvis ikke gået med mig endnu, men det er nok også mere på grund af min alder hehe :) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)