Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på design og opbygning af min Landingpage

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Folkens

Jeg vil rigtig gerne høre, hvad I mener om min landingpage, der sælger hjemmesideproduktet MoveCV:
http://www.modernejobsoeger.dk/movecv 

Hvad siger I til designet og rækkefølgen som informationerne kommer i?

Al kritik er velkommen. Skyd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Din landingpage ser ikke ligeså godt ud som selve programmet/ydelsen ser ud til at gøre...

- Hvorfor ikke lave det i samme stil?

Dit logo ser uprofessionelt ud.

- Kursiv og Regular er somregel ikke noget man skal blande.

Dine knapper bryder jeg mig heller ikke rigtigt om.

- De er for "standart" altså det ligner nogle som ALLE andre også har og som man kan hente gratis på nettet.

Næsten alle skrifttyper du har brugt fungerer heller ikke optimalt.

- Og sort skrift på hvid baggrund, fremstår også lidt for "hurtig-hjemmelavet-blog"-agtigt. (Brug en grå farve i stedet lys eller mørk)

Din information nederst på siden, kunne også godt sættes op på en anden måde.

- Få lavet en bottom-bar med alt det i.

Hvis det er kan os fra Unik, godt rette det hele til. Så det står knivskarpt og professionelt.

Kontakt mig hvis det kunne have interesse, så finder vi en rimelig pris.

Mvh.

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten. Jeg kender jo MoveCV i forvejen og synes, det er et fedt produkt. Jeg håber, du får stor succes med det.

Landingpages skal i mine øjne være hurtige at overskue og finde den nødvendige information. Det sker ikke helt her - og det er der flere grunde til. Jeg ville rykke logo længere op på siden - evt. over i venstre side af billedvisningen men lidt beskrivende tekst under samt dine CTA knapper. I højre side ville jeg placere billederne af MoveCV. Evt. også sætte linkknap til video længere ned på siden på heroppe.

Der er en mængde flere ting, jeg ville rette til, men jeg har ikke tiden lige nu til at kommentere. Men du er velkommen til at smide mig en mail. Og jo, ALDRIG overskrifter i de farver - bestemt heller ikke når de fungerer som links. Blå = ubesøgt, Lilla = besøgt og grøn = ikke en skid :) Sæt samme farve på det hele, så du får et ensartet udtryk. Og understreg i stedet og vis på den måde, at det er et link

/Tommy

Fra Hasselager
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg synes faktisk det starter meget godt ud, men så bliver det bare noget rod... Og det kommer til at se uprofessionelt ud, hvilket jeg er sikker på dit produkt ikke er.

Meget simpelt kan du starte med at lave det hele ensartet, så du bruger samme skrifttyper, størrelser mm. Og ja tænk over hvilke farver du bruger som overskrifter. Det bliver forvirrende og rodet at  se på.

Jeg synes du skal gentænke siden, jeg synes ikke om blog stilen, synes heller du skulle lave en menubar, tror det vil blive lettere at overskue for brugeren.

Tænk på hvad har brugeren brug for at vide, for at danne sig et overblik over dit produkt, hvad er det kan? Det må være det vigtigste at fremhæve, så kan din historie, anbefalingerne og prisen komme bagefter.

Angående prisen, så stemmer den heller ikke overens med den pressemeddelelse du har udsendt, her står prisen efter det første år til 300 kr, på sitet til 345 kr.

God arbejdslyst!

 /Brita

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

brug social medier til referencer links ud til dem og lad kunden skrive direkte på din facebook side , det virker langt mere troværdig og gør siden mere simpel som en landings page skal være 

links ud til en blogs om dig god ide det giver dig mere personlig brand

kort på siden hvad kan du og kontakt info på siden , sådan ville jeg lave en landings page

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

En ting jeg faldt over da jeg kiggede på din landing-page, er at det umiddelbart ikke fremgår særlig konkret hvad den potentielle kunde får ud af at købe MoveCV. En sætning som "Signalenværdien i at have eget website er meget værdifuld" er bare påstand indtil du underbygger den, og helt konkret forklarer din besøgende hvorfor denne signalværdi er meget værdifuld for lige netop han eller hende.

Hvis du ikke allerede har gjort det, vil jeg vil anbefale dig at læse Michael Aagaards "Webtekst der sælger", den har nogle rigtig gode cases om det at opbygge og skrive tekst til landingpages. Bogen er hurtigt læst og har mange gode pointer, så det er bare at komme igang :-)

Held og lykke med projektet! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alt den gode feedback. Skyd endelig videre :-)

Jeg nærlæser lige i morgen og svarer nærmere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Nu fik jeg samlet lidt op jeres forslag.

Det jer er nået frem til er at tænke købsprocessen igennem fra start. Det fik jeg aldrig gjort, da jeg launchede, for der skulle jeg jo bare ud over stepperne :-)

Men jeg skal have siden struktureret efter købsprocessen og starte det væsentligste spørgsmål: Hvad får jeg ud af at købe et MoveCV? (Tak Theis)

Så vil jeg lytte til Tommy og få toppen af siden stillet bedre op med de rigtige CTAs

Som Brita siger, så skal der ryddes lidt op. Jeg vil tænke i at få flyttet indhold til nogle undersider.

Som Bertil siger, så skal designet skal være mere i samme stil som MoveCV, og skal også også på sit eget domæne så det kommer ud af ModerneJobsøger.dk, miljøet. Også fordi MoveCV absolut ikke kun er for jobsøgende.

Jeg er desuden blevet lidt inspireret af Jens Dalsgaard der i ">denne video fortæller om at lave produktdemonstrationer på video. Jeg skal naturligvis have en video hvor jeg bare stille og roligt bladrer rundt på mit MoveCV, viser hvordan det fremstår i Google, viser hvordan der syncer med LinkedIn og fortæller hvordan der kan hjælpe personen.

Tak for al feedbacken! Jeg vender tilbage, når jeg har gjort alvor af actionsteps.

PS. Det med prisen handler om om man tæller afgift til DK-Hostmaster med eller ej. Det skal jeg lige være mere konsistent med.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert et fedt produkt som mangle kan bruge. Det er en billig og fuldt ud acceptabel løsning du har strikket sammen for folk!

Jeg havde ikke tid til at læse de andres kommentarer, så beklager hvis jeg kommer til at sige det samme som nogle..
Jeg synes du skal have mere fokus på at få folk igennem processen og få bestilt! En smule mere call-to-action ville være godt for din side tror jeg.
Derudover synes jeg du bruger farver og argumentation fedt og din side er rigtig fed. Jeg ved ikke om det er fornuftigt, men jeg kender fra mig selv at jeg bliver meget interesseret uden at kende produktet hvis jeg hørte dine testimonials før produktet, så du kunne måske splitteste det på et senere tidspunkt :)

Fed side, held og lykke med det!

Christian 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Tak for det og spændende idé med at lægge testimonials øverst. Det kunne snildt danne basis for den første splittest ;-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)