Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning webshop?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg skal til at beslutte, hvilken betalingsløsning, jeg gerne vil bruge på min nye webshop, - i den forbindelse synes jeg, det er MEGET forvirrende, hvad der er nødvendigt, - og hos hvem det skal oprettes.

I første omgang tænker jeg, at Dankort modtagelse er nok? Jeg går ud fra, at kunder med Visa/Dankort i så fald ligeledes vil kunne betale?

Dvs. jeg skal bruge en indløsningsaftale med PBS/Nets, - korrekt?

Derudover skal jeg bruge en betalingsgateway, - og her har jeg tænkt på ePay, - deres "Light" version bør dækkke mit behov, korrekt?

Er der noget, jeg mangler?

Hvis jeg ønsker at modtage Mastercard, Visa, American Express osv, skal jeg også have aftale med f.eks. Teller, - korrekt? Og en større pakke hos ePay, - f.eks. "Pro", - korrekt?

Men hvad med Visa Elektron og Mastercard Debel (Maestro), - tæller de som udenlandske kort?

Håber, der er en venlig sjæl, der vil hjælpe med min forståelse?

Mvh
Chris

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:34

Hej Chris, 

Du er helt på rette vej!

Dankort og Visa/Dankort får du adgang til ved at lave en aftale med Nets (PBS) og får et Light abonnement hos os.

De internationale kort, kan du også lave aftale med hos Nets (dog hedder den afdeling for det Teller) og så vil du skulle have opgraderet dit abonnement til Pro ved os. Du vil herefter kunne tage imod følgende kort: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB og American Express. 

Priserne hos Nets/Teller kan du læse mere om her hvor vi også har lavet en vejledning til hvordan du kommer igang med at ansøge dem om aftale(r): http://www.epay.dk/indloser-internettet/nets-teller.asp 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 15:37

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 15:40

Hej Thomas.

Tak for svaret, - det var heldigt, at jeg havde skrevet ePay, så du ikke blev stødt... Geeked

Har I nogle statistikker over, hvad kunder betaler med online? I første omgang er min shop kun tiltænkt danske kunder, - så jeg tænker, om Dankort og Visa/Dankort ikke er rigeligt til at starte med? Det er ikke fordi, jeg ikke vil bruge de ekstra penge på de udenlandske kort, - men jeg gider ikke betale for noget unødvendigt. Jeg går ud fra, at man kan lave en funktion i sin indkøbskurv, der hedder "bankoverførsel" også, - så er de fleste vel dækket ind?

Mvh
Chris

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 15:41

Hej Chris

Du kan også blot lave en aftale med Ewire (www.ewire.dk) så kan du modtage dankort, visadankort, VISA og marstercard. Du behøver IKKE lave en aftale med NETS, Teller eller nogen andre for at modtage betalinger. Hvis du opretter en konto lige nu kan du, bogstavelig talt, være i gang om 10 minutter.

En business light pakke koster 395,- i oprettelse og er herefter gratis. Transaktionsgebyrerne kan du se her: http://www.ewire.dk/dk/erhverv/ewire-business-light/business-light-priser.aspx

Ewire har også moduler til en stribe standardshops. Dem, sammen med andre kodeeksempler, kan du finde her: http://www.ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx

Hvis du har spørgsmål omkring ewire, så skriv gerne til mig :)

Mvh
Thomas Vestergaard
(Ewire medarbejder)

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 15:43

Hej.

Kan man lade kunderne betale transaktionsgebyret? Så jeg bare har oprettelsesudgiften?

Jeg påtænker at få lavet shoppen i Magento.

Mvh
Chris

Tilmeldt 9. Nov 11
Skrevet kl. 15:46

Hej Chris

Perfekt du vil bruge Magento, der har ewire et modul som du kan benytte gratis.
Jeg kan desværre ikke svare på det med transaktionsgebyret, men hvis du smider en mail til ewire's support eller ringer på 7025 2125 så kan de hjælpe.

Mvh
Thomas Vestergaard

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 15:47

Men kræver Jeres løsning ikke, at kunden er oprettet hos eWire?

Mvh
Chris

Tilmeldt 9. Nov 11
Skrevet kl. 15:50

Hej Chris

Nej, kunden skal ikke have en ewire konto før de kan betale.

Når kunden skal betale på din shop, åbners der et betalingsvindue. HVIS kunden har en ewire konto i forvejen, vil de kunne logge ind. Har de ikke en konto, skal de blot indtaste betalingskortoplysniger og så er handlen gennemført.

Mvh
Thomas

Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Skrevet kl. 15:53

Kan jeg se det i funktion nogle steder, - en virtuel demo eller lignende?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)