Hej alle. Jeg skal til at beslutte, hvilken betalingsløsning, jeg gerne vil bruge på min nye webshop, - i den forbindelse synes jeg, det er MEGET forvirrende, hvad der er nødvendigt, - og hos hvem det skal oprettes. I første omgang tænker jeg, at Dankort modtagelse er nok? Jeg går ud fra, at kunder med Visa/Dankort i så fald ligeledes vil kunne betale? Derudover skal jeg bruge en betalingsgateway, - og her har jeg tænkt på ePay, - deres "Light" version bør dækkke mit behov, korrekt? Men hvad med Visa Elektron og Mastercard Debel (Maestro), - tæller de som udenlandske kort? |
Hej Chris,
Du er helt på rette vej!
Dankort og Visa/Dankort får du adgang til ved at lave en aftale med Nets (PBS) og får et Light abonnement hos os.
De internationale kort, kan du også lave aftale med hos Nets (dog hedder den afdeling for det Teller) og så vil du skulle have opgraderet dit abonnement til Pro ved os. Du vil herefter kunne tage imod følgende kort: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, JCB og American Express.
Priserne hos Nets/Teller kan du læse mere om her hvor vi også har lavet en vejledning til hvordan du kommer igang med at ansøge dem om aftale(r): http://www.epay.dk/indloser-internettet/nets-teller.asp