Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger kontakt sekrtær

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

indlæget vil sikkert nok stå hulter til bulter men er fordi jeg ikke har gået for mange år i skole men tag indlæget seriøst da jeg mener dette seriøst

søger en sekretær til et længere varende samarbejde det drejer sig om et lille projekt nu men skal nok komme i udvikling som sat er der ikke meget lige nu da jeg søger en der kan hjælpe mig med en af mine svagheder som er stavning punktumer og kommar og sådan noget og som kan stå for faktura

som sat skal der nok komme udvikling i projektet og skal nok blive masser at lave sener hend i projektet lige nu drejer det sig om en hjemmeside som jeg skal have færdig og det der du træder ind som et af mine svage punkter projektet lige nu er at fådet lidt op og køre men som sagt så er der ikke penge i det lige nu men skal nok komme taget det selv som en hygge tjans lige nu men kan også godt knokle på hvis det skulle være er jeg ikke bange for hvis der skulle være brug for dette

som sagt er der ikke penge i det nu og der vil ikke komme løn ud af det men se det som en god investering da det er det som vi skal bruge i starten for at udvikle firmaet

der er intet gøre godt med i starten overhoved men bare rolig har nogle lunde en plan for at få en indtjening men man kan aldrig være sikker jo men skal gøre alt hvad der står min magt for at få det så hurtigt som muligt

i starten vil indtjeningen til en bil da vi får brug for det sener hend i projektet og det jeg vil skabe kommer efter hånden som økonimien kommer op at stå så vil det næsten projekt så starte og self vil der være nogle krav som der skal være du skal komme fra kbh omegn da eg selv gør det

lidt om mig

er en 24 årig man som kommer fra kbh  har ikke gået så mange år i skole da jeg har haft dårlig oplevelser med det så er ikke så god skole messigt vil nok sige jeg er en eget special mand at være da hele mit liv kun er problemer men det er ikke det vi skal ind på det er nok mere hvad jeg kan og hvad jeg ikke kan

erfaringer

af min unge alder at være vil jeg sige jeg har meget erfariger og det vil sikert komme som et chok hvis jg siger hvor mae steder jeg har arbejdet allerede nok 30 steder i alt som sagt tidlidere er jeg meget special men har arbejdet som nedriver i nogle måneder og lagt gulve kørt lidt transport arbejdet lidt med biler og været smed i 1 år sammenlagt og har og har arbejdet som asfaldt arbejder i nogle måneder også en helt masse andre ting som det ikke er nødvendigt i dette indlæg da det heller ikke skal blive for langt som sagt har jeg også nogle stærke sider og ikke kun svare så bare rolig mine stærke sider er nok hend af økonomi da jeg godt kan lide det men self ikke prof til det men ved da hvad man skal gøre med dem er god til at investere i gode ting og ikke bare skrammel da jeg kun søger kvalitet for det meste ting der holder langtid men som sagt kan man ikke altid være sikker og vil sige jeg næsten aldrig tager fejl med mine ting for det meste self ville mene jeg også har masser af ideer til udvikling af virksomheder
hvis jeg sætter mig noget for hovedt og jeg mener det er en god ide så vil jeg kæmpe med at få det op at stå ind til det sker om jeg skal bruge måneder på det eller det tager 2 dage er typen der kæmper for sagen og bliver ved til det står oprejst
og hvis man er to om det vil det gå en lille smugle stærkere men er typen der minimum arbejder 12 timer om dagen hvis jeg skal have noget op at stå hvis ikke mere kommer an på hvad det er self men lige nu skal jeg bare igang med dette lille projekt og vil knokle for det til det står på benene

skulle mene jeg har mange ideer og nogle gange flyver de ud af mit hoved og andre gange ikke men noget af det kan også være til papirkurven self ikke alt der er lige godt men sådan er det jo

mine svagheder

mine svagheder er nok læse skrive betale skat give priser så self søger også andre ting medmindre du kan nogle af dem her så er vi det mindre og flere penge til os selv self det vi skal kigge efter i dette er om vi dækker hinanden svagheder og styrker dem godt nok kan jeg ikke rat meget med skole osv men tag ikke fejl af min unge alder bruger mange timer på computeren læser meget om alt muligt firma noget så skulle mene jeg ved lidt

krav

self er der også nogle krav fra min side af du skal være uddannet da projektet vil udvikle sig på et tidspunkt så det er helt bestemt et krav eller skal du bare være bo i københavns området da vi skal kunne arbejde sæt sammen på et tidspunkt men lige nu og her ser jeg gennem computeren men ikke et krav vi kan også ses også gøre det sammen i fælleskab for at komme tættere på hinanden og lære hinanden og kende vil self også være en god ide men ikke et krav fra min side

har du nogle spørgsmål eller noget andet er du velkommen til at sende en pb som er privat besked
du er altid velkommen til at komme med spørgsmål eller noget du gerne vil høre nærmere om så er du meget velkommen til at kontakte mig via amino eller pr mail eller privat besked

businessmann@hotmail.dk

mit navn er Mike

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)