<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" ?>
<?xml-stylesheet type="text/xsl" href="https://www.amino.dk:443/utility/FeedStylesheets/rss.xsl" media="screen"?><rss version="2.0" xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/" xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/" xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"><channel><title>Medarbejdere, samarbejdspartnere, rådgivere, investorer m.m.</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/24.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><description>&lt;p&gt;Uanset hvilken branche du er i, vil du have brug for hjælp udefra. Det kan være, når du vokser og skal have løst opgaver, som du ikke selv kan håndtere eller ikke har tid til. Det kan også være i forbindelse med kapitalrejsning, eller når du skal have rådgivning.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Heldigvis findes der her i Danmark en fantastisk god industri af virksomhedsservices og kloge folk, der kun venter på at hjælpe dig. Her i forummet finder vi hinanden, uanset om du skal have en kontakt i Svendborg, en ung til lageret eller en der kan rydde på din server.&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;Det er også her vi udvider hinandens netværk ved simpelthen at henvise til personer i hinandens netværk.&lt;/p&gt;</description><dc:language>da</dc:language><generator>CommunityServer 2008.5 SP2 (Debug Build: 40407.4157)</generator><item><title>søger kontakt sekrtær</title><link>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1141467.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</link><pubDate>Mon, 30 Jul 2012 21:08:03 GMT</pubDate><guid isPermaLink="false">426ea658-be4c-49d4-a865-b6f342788162:1141467</guid><dc:creator>slettetbruger</dc:creator><slash:comments>0</slash:comments><comments>https://www.amino.dk:443/forums/thread/1141467.aspx?utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</comments><wfw:commentRss>https://www.amino.dk:443/forums/commentrss.aspx?SectionID=24&amp;PostID=1141467&amp;utm_source=rss&amp;utm_medium=rss&amp;utm_campaign=rss-feed</wfw:commentRss><description>&lt;p&gt;indl&amp;aelig;get vil sikkert nok st&amp;aring; hulter til bulter men er fordi jeg ikke har g&amp;aring;et for mange &amp;aring;r i skole men tag indl&amp;aelig;get seri&amp;oslash;st da jeg mener dette seri&amp;oslash;st&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;s&amp;oslash;ger en sekret&amp;aelig;r til et l&amp;aelig;ngere varende samarbejde det drejer sig om et lille projekt nu men skal nok komme i udvikling som sat er der ikke meget lige nu da jeg s&amp;oslash;ger en der kan hj&amp;aelig;lpe mig med en af mine svagheder som er stavning punktumer og kommar og s&amp;aring;dan noget og som kan st&amp;aring; for faktura&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;som sat skal der nok komme udvikling i projektet og skal nok blive masser at lave sener hend i projektet lige nu drejer det sig om en hjemmeside som jeg skal have f&amp;aelig;rdig og det der du tr&amp;aelig;der ind som et af mine svage punkter projektet lige nu er at f&amp;aring;det lidt op og k&amp;oslash;re men som sagt s&amp;aring; er der ikke penge i det lige nu men skal nok komme taget det selv som en hygge tjans lige nu men kan ogs&amp;aring; godt knokle p&amp;aring; hvis det skulle v&amp;aelig;re er jeg ikke bange for hvis der skulle v&amp;aelig;re brug for dette&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;som sagt er der ikke penge i det nu og der vil ikke komme l&amp;oslash;n ud af det men se det som en god investering da det er det som vi skal bruge i starten for at udvikle firmaet&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;der er intet g&amp;oslash;re godt med i starten overhoved men bare rolig har nogle lunde en plan for at f&amp;aring; en indtjening men man kan aldrig v&amp;aelig;re sikker jo men skal g&amp;oslash;re alt hvad der st&amp;aring;r min magt for at f&amp;aring; det s&amp;aring; hurtigt som muligt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;i starten vil indtjeningen til en bil da vi f&amp;aring;r brug for det sener hend i projektet og det jeg vil skabe kommer efter h&amp;aring;nden som &amp;oslash;konimien kommer op at st&amp;aring; s&amp;aring; vil det n&amp;aelig;sten projekt s&amp;aring; starte og self vil der v&amp;aelig;re nogle krav som der skal v&amp;aelig;re du skal komme fra kbh omegn da eg selv g&amp;oslash;r det&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;lidt om mig&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;er en 24 &amp;aring;rig man som kommer fra kbh&amp;nbsp; har ikke g&amp;aring;et s&amp;aring; mange &amp;aring;r i skole da jeg har haft d&amp;aring;rlig oplevelser med det s&amp;aring; er ikke s&amp;aring; god skole messigt vil nok sige jeg er en eget special mand at v&amp;aelig;re da hele mit liv kun er problemer men det er ikke det vi skal ind p&amp;aring; det er nok mere hvad jeg kan og hvad jeg ikke kan&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;erfaringer&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;af min unge alder at v&amp;aelig;re vil jeg sige jeg har meget erfariger og det vil sikert komme som et chok hvis jg siger hvor mae steder jeg har arbejdet allerede nok 30 steder i alt som sagt tidlidere er jeg meget special men har arbejdet som nedriver i nogle m&amp;aring;neder og lagt gulve k&amp;oslash;rt lidt transport arbejdet lidt med biler og v&amp;aelig;ret smed i 1 &amp;aring;r sammenlagt og har og har arbejdet som asfaldt arbejder i nogle m&amp;aring;neder ogs&amp;aring; en helt masse andre ting som det ikke er n&amp;oslash;dvendigt i dette indl&amp;aelig;g da det heller ikke skal blive for langt som sagt har jeg ogs&amp;aring; nogle st&amp;aelig;rke sider og ikke kun svare s&amp;aring; bare rolig mine st&amp;aelig;rke sider er nok hend af &amp;oslash;konomi da jeg godt kan lide det men self ikke prof til det men ved da hvad man skal g&amp;oslash;re med dem er god til at investere i gode ting og ikke bare skrammel da jeg kun s&amp;oslash;ger kvalitet for det meste ting der holder langtid men som sagt kan man ikke altid v&amp;aelig;re sikker og vil sige jeg n&amp;aelig;sten aldrig tager fejl med mine ting for det meste self ville mene jeg ogs&amp;aring; har masser af ideer til udvikling af virksomheder &lt;br /&gt;hvis jeg s&amp;aelig;tter mig noget for hovedt og jeg mener det er en god ide s&amp;aring; vil jeg k&amp;aelig;mpe med at f&amp;aring; det op at st&amp;aring; ind til det sker om jeg skal bruge m&amp;aring;neder p&amp;aring; det eller det tager 2 dage er typen der k&amp;aelig;mper for sagen og bliver ved til det st&amp;aring;r oprejst &lt;br /&gt;og hvis man er to om det vil det g&amp;aring; en lille smugle st&amp;aelig;rkere men er typen der minimum arbejder 12 timer om dagen hvis jeg skal have noget op at st&amp;aring; hvis ikke mere kommer an p&amp;aring; hvad det er self men lige nu skal jeg bare igang med dette lille projekt og vil knokle for det til det st&amp;aring;r p&amp;aring; benene&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;skulle mene jeg har mange ideer og nogle gange flyver de ud af mit&amp;nbsp;hoved&amp;nbsp;og andre gange ikke men noget af det kan ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re til papirkurven self ikke alt der er lige godt men s&amp;aring;dan er det jo&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mine svagheder&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;mine svagheder er nok l&amp;aelig;se skrive betale skat give priser s&amp;aring; self s&amp;oslash;ger ogs&amp;aring; andre ting medmindre du kan nogle af dem her s&amp;aring; er vi det mindre og flere penge til os selv self det vi skal kigge efter i dette er om vi d&amp;aelig;kker hinanden svagheder og styrker dem godt nok kan jeg ikke rat meget med skole osv men tag ikke fejl af min unge alder bruger mange timer p&amp;aring; computeren l&amp;aelig;ser meget om alt muligt firma noget s&amp;aring; skulle mene jeg ved lidt&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;krav&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;self er der ogs&amp;aring; nogle krav fra min side af du skal v&amp;aelig;re uddannet da projektet vil udvikle sig p&amp;aring; et tidspunkt s&amp;aring; det er helt bestemt et krav eller skal du bare v&amp;aelig;re bo i k&amp;oslash;benhavns omr&amp;aring;det da vi skal kunne arbejde s&amp;aelig;t sammen p&amp;aring; et tidspunkt men lige nu og her ser jeg gennem computeren men ikke et krav vi kan ogs&amp;aring; ses ogs&amp;aring; g&amp;oslash;re det sammen i f&amp;aelig;lleskab for at komme t&amp;aelig;ttere p&amp;aring; hinanden og l&amp;aelig;re hinanden og kende vil self ogs&amp;aring; v&amp;aelig;re en god ide men ikke et krav fra min side&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;har du nogle sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l eller noget andet er du velkommen til at sende en pb som er privat besked &lt;br /&gt;du er altid velkommen til at komme med sp&amp;oslash;rgsm&amp;aring;l eller noget du gerne vil h&amp;oslash;re n&amp;aelig;rmere om s&amp;aring; er du meget velkommen til at kontakte mig via amino eller pr mail eller privat besked&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;a href="mailto:businessmann@hotmail.dk"&gt;businessmann@hotmail.dk&lt;/a&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;br /&gt;mit navn er Mike&lt;/p&gt;
&lt;p&gt;&lt;br /&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt;&lt;div class="clearBoth"&gt;&lt;/div&gt;</description></item></channel></rss>