Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

45grader.dk ??

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

En eller anden slags rejseblog om varme feriesteder.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kielberg:

Gering - samling dannet af to skråtskårne stykker træ eller metal der mødes i en ret vinkel, fx i en billedramme

NØ - Nordøst på kompasset

Taghældning

Der er en som tænker ud af boksen! :) - Tror godt tråd ejer kan bruge sådanne inputs, håber snart vi får af vide, hvad han tænker på, når der siges 45 grader :)

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skriver i morgen aften - om planen med navnet - Yes

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker - en konkurrent for 180grader.dk - bare i en anden "retning"

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kielberg:
Taghældning

Ja taghældning, tømrer, snedkere de skærer meget i 45grader, ligeledes murere, mange vægge bliver i dag muret på skrå i huse, fliser lagt i 45 graders vinkel, o.s.v.

Måske kan man nævne en 45graders håndværker brandert Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

At jeg snart skal til at sætte mine lister op, og skære dem i 45 grader vinkler for at de passer sammen over f.eks. døren :S

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Møller:
Jeg skriver i morgen aften - om planen med navnet - Yes

Vent med det, og få flere gode  svar !!!!!

Wink Der er jo indtil nu virkeligt kommet mange gode svar og refleksioner !!! Wink

Wink Så hvorfor ikke vente ????

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Møller:

Hej jeg har en idë men skal først lige hører hvad i tænker på når i hører navnet 45grader.dk

Jeg takker på forhånd for nogle gode feedbacks. Big Smile

 

Det første jeg tænker på er min gamle tysklærer fra folkeskolen, han bar rundt på en meget gammel brun og slidt kuffert-taske, den var åbenbart meget tung, for da han gik rundt med den knækkede i en 45 graders vinkel i siden af kroppen.

Det andet jeg tænkte på bagefter var en vittighed - der lyder noget i stil med at en person siger der er koldt herinde i lokalet, hvorfor en anden svarer - så gå over i hjørnet der er 90 grader ( ved godt det ikke er det samme som de 45 grader - men det var jo alligevel det der faldt mig ind.)

Hvis du nu var en dame, så ville jeg tænke at du måske ville lave en niche webshop med højhælede sko kun i 45 graders vinkel.

Men det kan da også bruges til en madudbring-service, hvor man får en garanti på at maden er minimum 45 grader varmt ( dog selvfølig ikke is og ligende.)

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Skråplan. Et website for folk, der skal hjælpes tilbage på ret køl igen. Sociale kompetencer, opholdshjem, behandlingshjem for alkoholikere o.l.

Taghældning. Et website, der servicerer hustage. Måske en skorstensfejer. Stiger, tagsten, loftsvinduer.

Økonomisk model. Keynes. Udbud og efterspørgsel. Site, der sælger viden.

Temperatur. Et website omhandlende ørken-lignende områder og udstyr der til. Paris-Dakar, rally, varmebestandige ting.

Boyband. Et fanwebsite, der håber på en gendannelse af boybandet 45 Degrees.

Et geografisk område. 45 grader er midtvejs mellem Nordpolen og Ækvator. Linien skærer gennem Europa, Asien, Stillehavet, Nordamerika og Atlanterhavet.

En retning. Nordøst. Website, der sælger kompasser og alt i navigationsudstyr, som fx. GPS, sekstant m.m.

Vinkel. Website, der sælger alt til matematiktimerne som fx. linealer, passere m.m.

Det var lige, hvad jeg kom på. Der kan udledes flere af ovenstående, som fx. et matematiksite med hjælp til lektier, ramper til kørestole så de kan komme op i handicapbiler, men så kan man jo blive ved... ;-)

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Fra  larsholmgaard.dk Skrevet kl. 07:41
Hvor mange stjerner giver du? :

...ingen respons?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)