Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af design på webshop Tekanden.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Dine fire punkter lige under velkommen kunne godt tåle at blive fremhævet med en større skrifttype. Og jeg synes teksten derunder virker lidt uoverskuelig. 

Dine lister i bunden har brug for lidt mere linieafstand. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:09

domæne navn thekanden.dk ville jeg købe så hurtigt som muligt kan se det er købt i dag mon ikke det er dig ?

jeg synes som helhed en flot siden den mangler

social medier så man kan likes og plusse siden så sæt facebook og google plus på din side

ved bloggen sæt øverste på siden abonner på nyheder på siden så klik dette her links http://tekanden.dk/blog/feed/ så kommer der sikker et par stykker mere der abonner på dine nyheder så dem som abonner på det får alle nyhederne på din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 00:26

Tino Bøgebjerg Cordes:

Hej Kim,

Dine fire punkter lige under velkommen kunne godt tåle at blive fremhævet med en større skrifttype. Og jeg synes teksten derunder virker lidt uoverskuelig. 

Dine lister i bunden har brug for lidt mere linieafstand. 

Teksten nedenunder, vil det hjælpe at gøre den mindre og så linke til "om-tekanden" for den fulde tekst? Var nemlig en som sagde det ville være en god ide at have den tekst på forsiden. Så hvis jeg kan kombinere begge jeres forslag vil det jo være super... hvad siger du?
Større tekst på punktern og mere linjeafstand i de links i bunden. Det vil blive ændret. Takker! :)

Mikael christiansen:

domæne navn thekanden.dk ville jeg købe så hurtigt som muligt kan se det er købt i dag mon ikke det er dig ?

jeg synes som helhed en flot siden den mangler

social medier så man kan likes og plusse siden så sæt facebook og google plus på din side

ved bloggen sæt øverste på siden abonner på nyheder på siden så klik dette her links http://tekanden.dk/blog/feed/ så kommer der sikker et par stykker mere der abonner på dine nyheder så dem som abonner på det får alle nyhederne på din hjemmeside

Jeg har lavet en bestilling på domænet, dog er jeg i tvivl om jeg faktisk har fået det. Da jeg ingen mails har fået omkring det. 
Super fint forslag med abonner på nyheder, vil jeg bestemt også se på. Takker
Er super skønt at få noget feedback der kan bruges til noget, takker alle som indtil videre har givet noget feedback.
Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 10:37

Hej Kim

Der er meget tekst på forsiden og det kan være en forhindring for nogle.

Fremhæv kun de vigtige punkter og smed den lange tekst ind nederst.

På den måde får du også sat fokus på de produkter du gerne vil vise på forsiden.

Mvh. Ken

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 10:52

Ken Schultz:

Hej Kim

Der er meget tekst på forsiden og det kan være en forhindring for nogle.

Fremhæv kun de vigtige punkter og smed den lange tekst ind nederst.

På den måde får du også sat fokus på de produkter du gerne vil vise på forsiden.

Mvh. Ken

Fjernet teksten, gjort de punkter større, tilføjet sociale dimser i siden og lavet så den viser 2 produkter endnu på forsiden.

Takker for din feedback Ken :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:01

http://browsershots.org/http://tekanden.dk/#

var lige flink og satte den igang med at tage screenshots, så får du et billede af hvordan det ser ud på alle forskellige browsere på windows og om der er nogen problemer du skal forholde dig til .

Synes din webshop virker meget behagelig at være på og jeg får helt lyst til at købe noget te :) (drikker dog ikke te så kan ikke se hvorfor jeg skulle gøre det) 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:26

Smiley-rapport kan ikke vises med Adobe 9 ???

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:29

Fru Hartmann:

Smiley-rapport kan ikke vises med Adobe 9 ???

Den kan jeg ikke rigtig gøre noget ved, det er FindSmiley's fil.  Men har nu lavet et link så man kan gå ind og hente den direkte på siden.
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:09

Kim Vinberg:
Den kan jeg ikke rigtig gøre noget ved, det er FindSmiley's fil.  Men har nu lavet et link så man kan gå ind og hente den direkte på siden.

Det løser ikke problemet. Flg. tekst kommer op, både på din side og på FindSmiley:

"Den version af Adobe Acrobat/reader, der kører, kan ikke bruges til visning af PDF-filer i en webbrowser.
Der kræves Adobe Acrobat/Reader version 8 eller 9. Afslut, og prøv igen."

Jeg bruger Adobe Reader 9, og Adobe Acrobat Pro 9. Og JA de er begge sat op til at vise PDF i webbrowser!

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:13

Fru Hartmann:

Kim Vinberg:

Det løser ikke problemet. Flg. tekst kommer op, både på din side og på FindSmiley:

"Den version af Adobe Acrobat/reader, der kører, kan ikke bruges til visning af PDF-filer i en webbrowser.
Der kræves Adobe Acrobat/Reader version 8 eller 9. Afslut, og prøv igen."

Jeg bruger Adobe Reader 9, og Adobe Acrobat Pro 9. Og JA de er begge sat op til at vise PDF i webbrowser!

Får du ikke en "gem" knap nede i højre hjørne når den besked kommer frem?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)