Jeg er ved at udvikle mit eget animationsprojekt med original plot/historie, karakterer og tegnestil. Det skal være små episoder lavet i Flash, som tilsammen udgør én historie. Idéen har brygget i flere år nu, og jeg regner endnu med at bruge en del tid og tålmodighed på at udvikle en spændende serie, som kan fremover ses direkte fra min hjemmeside. Mit problem er, at projektet er for stort til mig selv alene, og derfor vil jeg søge efter flere folk som kunne hoppe med på vognen, hvis de har lyst. Det er dog nemmere at finde folk, når man først har vist dem idéen, og en smagsprøve af kvaliteten jeg går efter, men jeg er bekymret over at hvis jeg viser "for meget", så udsætter jeg min egen idé for fare. Jeg ved at chancen er ikke stor, men den ér der og derfor; "better safe than sorry". Hvordan beskytter jeg min idé? På forhånd tak |
Hej.
Jeg er helt ny her på siden og ved godt at indlæg er over to år gammel, men jeg vil gerne høre om du kom i gang med projektet. Jeg er selv meget interesseret i animations og tegnefilm, dog ikke som animator men som lyd-designer og komponist.
VH Mikael