Hej Deuce Jeg har selv stået i en situation hvor min partner og jeg lukkede et I/S med en go gæld til banken, som vi hæftede solidarisk for. Hun ville ikke betale en krone til banken og de gik så efter mig for hele gælden (500.000,-) Jeg havde lidt slagsmål med dem, men endte med at få gælden opløst i 2 lige store dele, hvis jeg betalte min andel med det samme. Jeg sagde at ellers ville jeg heller ikke betale noget som helst.. Men det var kun banken, tror ligesom de andre herinde at gæld til SKAT er nok lidt sværere at håndtere! Med lidt is i maven kan banken overtales, især hvis han har mulighed for at lægge hele hans halvdel i et hug! Håber det lykkedes for ham /Jesper |
Jesper Hollesen:Hej Deuce
Jeg har selv stået i en situation hvor min partner og jeg lukkede et I/S med en go gæld til banken, som vi hæftede solidarisk for. Hun ville ikke betale en krone til banken og de gik så efter mig for hele gælden (500.000,-) Jeg havde lidt slagsmål med dem, men endte med at få gælden opløst i 2 lige store dele, hvis jeg betalte min andel med det samme. Jeg sagde at ellers ville jeg heller ikke betale noget som helst..
Men det var kun banken, tror ligesom de andre herinde at gæld til SKAT er nok lidt sværere at håndtere!
Med lidt is i maven kan banken overtales, især hvis han har mulighed for at lægge hele hans halvdel i et hug!
Håber det lykkedes for ham
/Jesper
Det var jo en fantastisk historie Jeg tror i særdeleshed også på, at der kan findes en god løsning!