Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du til forum scripts/software?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Overvejer at skulle starte et såkaldt social network op, bygget på enten phpBB eller phpfox, men har nogle spørgsmål jeg håber der er nogen herinde som kan svare på. Kan se at der under de to omtalte, er nogle danske oversættelser, men for mig at se, er de mest til selve kernen af softwaren - vil det så sige, at de moduler/tilføjelser jeg installerer efterfølgende, ikke vil være at finde på dansk og der dertil skal laves en anden oversættelsesfil? Det vil jo ikke se særlig professionelt ud hvis kun dele af siden er at finde på dansk, mens resten er på engelsk.

Håber nogen vil kunne fortælle mig hvordan og hvorledes - næsten det eneste der pt. holder mig tilbage :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:20

Hej Allan,

Jeg har udemærkede erfaringer med phpBB, og der findes et hav af udvidelser. Du skal dog være opmærksom på at det er et meget omfattende system - ikke just efter KISS princippet... Men det kan en masse, og hvis du vil bygge et stort forum er det et fint sted at starte.

Oftest med udvidelser skal du selv oversætte. Men det burde helt ærligt være det mindste af det hele i forhold til at få et godt og velfungerende forum op at køre :-)

Held og lykke med det.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:10

Det er som sådan heller ikke fordi det er et problem at skulle oversætte de forskellige funktioner/mods, det var mest for lige at høre om det er sådan det foregår Smile når man så eventuelt opgraderer eller opdaterer en funktion, så glemmes de ændringer man har lavet vel?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 21:50

Hvis du vil lave et socialt netværk, så vil jeg råde dig til at finde et script som er bygget til opgaven, og ikke et forum script som er modificeret til også at kunne være et socialt netværk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:46

Hej Thomas

Synes jeg har været omkring alle de jeg umiddelbart har kunnet finde, men har fundet ting ved dem alle jeg egentlig har været lidt utilfreds med og så virker det lidt lettere at skulle gå til de andre der, også selvom jeg på ingen måde er php kyndig :o)

Men hvis du kender til udbydere af sådan software, hører jeg rigtig gerne om dem - måske du kender nogle jeg ikke er stødt på Smile

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 09:09
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:25

Der var nogle stykker jeg ikke lige har været stødt på, så rigtig stort tak for linket :) må lige kigge dem igennem

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)