Dejligt :) Det er altid dejligt hjælpe hinanden, men jeg kan pludseligt se en stor reklame mulighed. Hvad med at man på siderne af lafcyklen har en reklame af dit venduepudsningsfirma, den skal være sjov, så folk lægger mærke til den.
Eller kan man på side have reklame for ladecyklen, hvor den kan købes.
Tak for jeres gode ideer :) jeg glæder mig også til at få cyklen herhjem imorgen og se hvordan jeg kan få den indrettet :) Stigen er min største udfordring i det vi snakker 3 meter sammenslået.
Så den bliver lang eller høj, men skal nok løses :)
Jeg har også her til morgen skrevet til hende journalisten jeg sidst havde besøg af om hun ikke skulle tage at kigge forbi til en kop kaffe igen :)
Ideen er god, men bange for det skader mit omdømme herinde mere end det gavner :)
Vil heller ikke nasse på andre, det er jeg ikke så god til
Jeg ved godt du ikke har lyst til at få "gratis" penge i form af donationer, det ville jeg heller ikke selv bryde mig om - og jeg ville heller ikke give dig en eneste rød øre hvis du diske op med sådan en attitude.
Men har læst du ikke har mulighed for at låne af bankerne, og din omgangskreds er svundet ind til næsten ingentiing.
Men du har jo din lille Amino-familie herinde ( håber ikke det lyder for Scientology-agtigt ) - og så kan du oprette et nyt indlæg hvor du efterlyser et beskedet lån ( 5-10-15.000 kroner ) for at komme i gang med at yde service på dine kunder igen.
Jeg vil være mere end villig til at låne dig 500-1000 kroner rentefrit, uden noget pres om at jeg vil have mine penge tilbage inden en bestemt dato.
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Jeg skal gøre hvad jeg kan for at slide dækkene ned ;)
Jeg har fået en aftale i hus med avisen der igen blev kontaktede af den "skøre" mikkel der stalker lokal avisen, men det virker, de vil altid snakke ;)
glæder mig som bette barn til at komme ud på sjov og alternativ måde
Du er fxxxxx en dejlig positiv person - så en gang til - held og lykke med projektet - lad din positive indstilling virke overfor kunderne, så kan det gå
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER