Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er vigtigt at man kender dem man handler med se her hvorfor!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

CRM og Sociale medier som værktøj:

Der er sagt og skrevet en hel del om Network Marketing også her i Amino, herunder en del synspunkter på, at man har afsæt i personer man kender!

Det er klart at det ikke går hvis man er kanonsælger og  presser så hårdt, at det giver bagslag – men det er samme situation som kanonsælgeren oplever i alle salgssammenhænge og ikke noget enestående for  afsætningsarbejdet i Network Marketing.

Men se her i vedlagte link hvordan man i en konsulentvirksomhed arbejder helt bevidst på, at kunderne og personalet kommer til, at få et nærmere kendskab til hinanden – gennem at bruge de sociale medier herunder LinkedIn.

Erhvervslivet har længe arbejdet med CRM Customer Related Management som rummer elementer af det samme, nemlig data opsamling om kunder/personer  der er samhandel med.

Formålet  at styrke og knytte kunderelationerne naturligvis – så det bliver mere og mere personlige relationer der fremmer kunde/leverandørforholdet. En model der jo går som en rød tråd gennem Network Marketing.

Se artiklen – Hvordan arbejder du/I med dette i din/jeres virksomhed?

http://www.channelworld.dk/art/218823/edgemo-mennesker-handler-med-mennesker






mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
CRM og Sociale medier som værktøj:

Der er efterhånden mange der bruger det i virksomhederne.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg bruger selv det en del og der er amino.dk og også et social tiltage , jeg satser dog også på få mere gang i min facebook side og google plus da der skal mere personlighed over ens markedsføring , så jeg giver dig ret de social medier betyder rigtigt meget og iværksættere er nogle af dem som bruger det meste da de tror på sin ideen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)