Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er i gang med en evt opstart af en allerede eksisterende tøjforretning, jeg påtænker selv at holde styr på den daglige bogføring , der er ingen fakturaer der skal skrives , alt er kontant betaling i forretningen enten rede penge eller dankort/masterkort/forbrugsforeningen, det skal være nemt at gå til , kan evt Billy´s billing være godt til dette . Forretningen forventes at omsætte 4-5 Mill.

Mvh

Kim

Fra Kollund
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 51
Fra  COMTEK.DK Skrevet kl. 14:15

Hej Kim.

Jeg bruger selv billysbilling og det virker super godt! Specielt til 90kr i måneden :-)

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:19

Jep jeg ville vælge en Online løsning med en god API. Eller et der arbejder sammen med jeres POS.

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:48

Jeg bruger også BillysBilling og det er et regnskabsprogram jeg er super tilfreds med!

Det er simpelt og nemt for en ikke regnskabs kyndig og så kan jeg integrere BillysBilling med min e-shop - nemmere bliver det ikke! Smile 

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Nørresundby
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 148
Fra  NemTilmeld.dk Skrevet kl. 21:58

Kig også på E-conomic. Jeg ved ikke hvor god deres POS del er.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 22:11

Hey Jeg ville også kigge efter e-conomic
deres POS del eksisterer ikke ;)

men der er flere partnerer heriblandt mit firma der har lavet POS systemer der kan snakke med e-conomic,
dog skal du være opmærksom på at e-conomic lager del ikke kan exporterer varianter og derfor har vi det heller ikke med i vores integration.

hvis dette ikke er et must for dig, kan du roligt vælge e-conomic :)

med FlexPOS har du friheden til at vælge, dvs. hvis e-conomic bliver for lille for dig eller du har brug for at skifte over til anden ERP platform kan du beholde din POS løsning da vi har integration til flerer heriblandt C5, Winkompas,Visma business osv...
samt nogle integrationer til webshops :)

Fra Herning
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 79
Fra  Concept Data A/S Skrevet kl. 10:57
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 11:05

Synes helt klart du burde tage et kig på Billys Billig, det nemmeste, bedste, og mest enkle regnskabsprogram på markedet lige pt. 

- Så jeg synes helt klart du burde vælge Billys Billing!

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:39

Hej alle Aminoer

Mange tak for alle jeres svar, jeg vil kikke på jeres foreslag, men umidelbart lader det til at Billy´s Billing har de ting jeg har brug for.

Mvh

Kim

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:42

Hej Kim

Jeg vil anbefale dig at kigge på WinKAS Pro. Her får du det hele i ét system; POS, lager styring med dimensioner, fakturering, mulighed for webshop, debitor/kreditorstyring og selvfølgelig den alm. bogføring.

du kan prøve en demo på www.winkas.dk 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)