Masser af varer vil jeg nu ikke sige... 1 herre-jakke, 6 herre-bluser, ingen tasker. Eneste jeg kan se, at der er mange ting af, er accesories. Dette er selvfølgelig også helt fint, men hvis jeg var dig, ville jeg måske begrænse mig til kun at sælge eks. accesories, da et tyndt udvalg i de andre kategorier giver, hvert fald mig, et indtryk af, at det ikke er en forretning der kører for fuld damp - og dermed ikke en butik jeg vil være alt for tryg ved at handle i (personligt føler jeg mig mere "sikker", hvis jeg kan se, at det er en vel-assorteret forretning frem for en forretning der har et meget lille udvalg af en række forskellige varer).
Det er også helt fair, men så skal man selvfølgelig lave en vurdering af, om det giver værdi at vise relativt få varer (pros: du kan teoretisk sælge varen, fordi den er tilgængelig på websitet. Cons: Nogle brugere vil blive skræmt væk af et lille udvalg).
Derudover ville jeg, hvis jeg var dig, smide nogle flere spots ind på forsiden - Lige nu får jeg kun at vide, at der er en masse kjoler i butikken - hvorfor ikke vise nogle eksempler på nogle af de acessories du sælger eller lign.? :)
Der er en masse varer når du trykker på kategorierne i venstre side
Det er muligt - men vis andre end lige mig trykker på de fine store knapper som du har lavet og få den meddelse, så gider jeg ikke at begyndte at trykke ud i siderne !!!
Når man rammer din webshop, kommer du til en forside med et billede ( der skifter ) og ingenting ellers. Udnyt de pladsen nedenunder, til at f.eks vise nye produkter og nogle tilbud, det har jeg gjort på min shop og det synes jeg går godt.
Derudover som der også nævnes længere oppe, når man klikker på HERRE og DAME, kommer der ingenting frem. Hvis dine besøgende klikker der og ser der ingenting er, hvor stort er chancen for, de gider bruge mere tid, på at se om der egentlig er noget? Få smidt nogle produkter op, så alt til herre og dame vises, når man klikker der. For er sikker på mange af dine besøgende smutter, når de ser beskeden.