Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har for lidt salg i min webshop - Hvad kan jeg gøre?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 129
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kloge hoveder

Jeg har en webshop www.trendfighter.dk 

Salget er fuldstændig gået i stå 

hvad kan man gøre for at få gang i salget ?

jeg har prøvet facebook der var ikke så meget og komme efter 

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 13:44

Bülent:

hvad kan man gøre for at få gang i salget ?

Du kunne ligge nogle varer op :-) .. når jeg trykker på både herretøj og dametøj kommer denne meddelse frem

"Der er ikke nogen produkter, som matcher de kriterier, du har angivet"

mvh

Peter

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 13:51

hehe

Der er en masse varer når du trykker på kategorierne i venstre side

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:55

Masser af varer vil jeg nu ikke sige... 1 herre-jakke, 6 herre-bluser, ingen tasker. Eneste jeg kan se, at der er mange ting af, er accesories. Dette er selvfølgelig også helt fint, men hvis jeg var dig, ville jeg måske begrænse mig til kun at sælge eks. accesories, da et tyndt udvalg i de andre kategorier giver, hvert fald mig, et indtryk af, at det ikke er en forretning der kører for fuld damp - og dermed ikke en butik jeg vil være alt for tryg ved at handle i (personligt føler jeg mig mere "sikker", hvis jeg kan se, at det er en vel-assorteret forretning frem for en forretning der har et meget lille udvalg af en række forskellige varer).

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 13:58

Freksempel under kvinder vil jeg sige der er en del,

Men ang herre det har du ret i problemet er at finde de rette leverandører for herretøj som jeg har svært ved at finde  desværre

Tilmeldt 13. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03

Det er også helt fair, men så skal man selvfølgelig lave en vurdering af, om det giver værdi at vise relativt få varer (pros: du kan teoretisk sælge varen, fordi den er tilgængelig på websitet. Cons: Nogle brugere vil blive skræmt væk af et lille udvalg).

Derudover ville jeg, hvis jeg var dig, smide nogle flere spots ind på forsiden - Lige nu får jeg kun at vide, at der er en masse kjoler i butikken - hvorfor ikke vise nogle eksempler på nogle af de acessories du sælger eller lign.? :)

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 14:07

Bülent:

hehe

Der er en masse varer når du trykker på kategorierne i venstre side

Det er muligt - men vis andre end lige mig trykker på de fine store knapper som du har lavet og få den meddelse, så gider jeg ikke at begyndte at trykke ud i siderne !!!

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 14:08

Grunden til dette med der bliver vist få varer på siden er at jeg ikke kan finde ud af det selv :-( 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 14:11

Hej.

Her er et par forslag.

Når man rammer din webshop, kommer du til en forside med et billede ( der skifter ) og ingenting ellers. Udnyt de pladsen nedenunder, til at f.eks vise nye produkter og nogle tilbud, det har jeg gjort på min shop og det synes jeg går godt.

Derudover som der også nævnes længere oppe, når man klikker på HERRE og DAME, kommer der ingenting frem. Hvis dine besøgende klikker der og ser der ingenting er, hvor stort er chancen for, de gider bruge mere tid, på at se om der egentlig er noget? Få smidt nogle produkter op, så alt til herre og dame vises, når man klikker der. For er sikker på mange af dine besøgende smutter, når de ser beskeden.

Held og lykke

/Martin

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jun 10
Fra  www.Trendfighter.dk Skrevet kl. 14:16

Hej martin

Du har ret jeg vil prøve og få det fikset hurtigst muligt 

Tak :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)