Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Visa dankort betaling, iZettle

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 49
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har netop modtaget en mail fra iZettle teamet, hvor de beskriver pr. 1 aug. stopper de med, at tage imod visakort i Danmark, Norge og Finland.

Jeg er nu lidt desperat, da jeg står og skal kunne tage imod Dankort betaling d. 4 aug.

Er der nogen der kender til et alternativ?

Mvh.

Morten 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:40

Hej Morten,

Jeg har også fået den kedelige besked. Det eneste alternativ er pt. PBS og deres håndholdte terminaler.

Vi kan kun håbe på, at Squareup ombestemmer sig og vil søge mod Europa. Evt. deres app-løsning

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:45

Hej Morten

Hvis det skal køre d. 4. og du ikke har en Dankort aftale, så kan jeg kun se en mulighed gennem fx moneybookers eller paypal via et website. Det kan hurtigt strikkes sammen, men er nok ikke det du ønsker.

Det er rigtig irriterende. Og at de gør det med så kort varsel er lidt til grin.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 12:46

Ja man må sige, det er ikke den mest optimale løsning, men den kan jo gå hen og blive nødvendig!

jeg må sige jeg syntes også det virker meget uprofessionelt, at de inden for 3 dage lukker for muligheden, for at modtage visa.
Men det er jo desværre ikke iZettle vi kan give skylden..

Men tak for jeres svar..!

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 00:06

Hej Morten

Men det hjælper vel ikke at Squareup kommer til Skandinavien fordi det er VISA som har ændret deres regler og det vil vel også gælde for Squareup.

Det andet problem med Squareup er vel at det ikke ser ud til at de kan klare chip kort. Du må vel næsten ikke bruge de gamle dankort terminaler uden chip i dag.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Tilmeldt 12. Jul 12
Indlæg ialt: 40
Fra  FraudID ApS Skrevet kl. 23:38

Det virker ret mærkeligt når Izettle er PCI godkendt og støttet af MasterCard. Jeg ved godt at Visa Europa og Visa Inc, er to forskellige selskaber, men hvordan kan Visa Inc. godkende Square som er baseret på den forældede magnetstribe teknologi, men ikke Izettle som bruger EMV Tongue Tied

Jeg under mig i øvrigt også over, at Izettle stadigt må modtage Visa kort i Sverige. Hvis Visa mener, at løsningen er usikker, så bør det da gælde alle markeder?  

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 00:20

Jeg står med de samme tanker Kristian, det virker meget lidt gennemtænkt!

jeg håber snart de får sikkerheden ved brug af Visa og iZettle bragt iorden, så vi kan få den hurtige mobile betaling igen!
Men det hjælper mig jo desværre bare ikke, i min situation lige pt.

Mvh,
Morten.

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 00:27

Skal det være på telefon/ipad? Eller kan det også være på computer?

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Sep 10
Fra  mBUNCH - Morten Bunch Photografphy Skrevet kl. 09:30

Det kan nemt være betjent via computer, men det nemmeste ville da være via mobile medier..

har du noget specielt i tankerne?

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:34

Der er det system der hedder Jumio - de tager en procentdel ligesom paypal og iZettle gør, de tager så ikke dankort, men de tager VISA og mastercard. Hvis man har webcam i computeren kan man bare sætte kortet op foran det, og så registrerer den oplysninger med det samme, så skal man kunne skrive sit cvc nummer bagefter. Der er dog ikke nogen frontend til det, så man skal lige have en programmør til at lave en simpel løsning, hvor du bare taster et beløb ind. Det burde ikke tage mere end et par timer, og hvis det er, kan vi være behjælpelige med det :)

Mvh. Daniel

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)