Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findminipadresse.dk - Feedback ønskes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Stilling
Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg håber I vil give mig kritik/ feedback på http://www.findminipadresse.dk - en nem og hurtig måde hvorpå den enkelte kan finde sin ipadresse.

Lad mig høre hvad I siger Smile

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 11:17

Hej Rune

Rigtig fin side. Der er lavet mange lignende sites, så du er nok lidt i hård konkurrence om trafikken, men synes stadig det er en god idé.

Må indrømme, at jeg normalt bare bruger myip.dk, da den er nem at huske og ikke så lang at indtaste som din url, men er sikker på, at du nok skal besøgende :-)

Mvh

Jens

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:21

skrive mere på siden om find min adresse

de fleste service kan laves hvor i landet man er og hvilken udbyder man er hos med internet , hvorfor siger din find min ip adresse ikke det , det ville være en stor fordel vis din tjenesten  kunne gøre det.

dele social ville også være en fordel så få facebook og google plus på siden så man kunne likes og dele din side ville være en fordel.

en kontakt side til jer kunne jeg ikke finde på din side få det på din siden, med en kontaktformular

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 11:23

Hej Rune!

Fin side!
Dog syntes jeg ikke den STORE pil, som peger på kortet, passer ind. Den ville passe bedre, hvis den var en smule mindre.

Teksten på siden skal sættes lidt mere læsevenligt op. Det er en smule forvirrende.  

Men ellers rigtig enkel side :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 11:41

Her viser den da helt forkert placering!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 11:48

Fin side, men domænenavnet er desværre langt i forhold til dem du konkurrerer imod.

Din tekst er lidt uklar og kan misforstås. Du skriver at alle enheder har en unik IP og at de kan findes på den. Dette er også rigtigt, men koblet sammen med resten af teksten, hvor du fortæller, hvordan man finder sin IP på sin maskine, så vil brugeren blive forvirret. Hvis man sidder bag en router, så er det jo ikke samme ip man vil finde, som den du oplyser. Alle dine enheder i hjemmet vil udadtil have routerens IP, og det er den man vil se på din hjemmeside. Den man finder på computeren vil være computerens egen IP.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:53

jeg kan desværre ikke se noget kort :(

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:01

Kim Vinberg:

jeg kan desværre ikke se noget kort :(

desværre samme jeg kan ikke se noget kort på din side ?

Fra Stilling
Tilmeldt 7. Jul 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:49

Det er noteret - kommende facebook page er på vej. Der er rettet i teksten og flyttet rundt, således det skulle være mere overskueligt samt at hånden er fjernet fra siden.

I skal "Acceptere/tillade" før, at I kan se jeres placering via google maps Big Smile

Er det bedre?

Tusind tak for jeres feedback!!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:58

Rune Bo Lynge:

Det er noteret - kommende facebook page er på vej. Der er rettet i teksten og flyttet rundt, således det skulle være mere overskueligt samt at hånden er fjernet fra siden.

I skal "Acceptere/tillade" før, at I kan se jeres placering via google maps Big Smile

Er det bedre?

Tusind tak for jeres feedback!!

gør mere ud ad at man skal klikke del position før man kan se dette her kort , det kunne jeg ikke se , hvad den del postion skulle bruges til før jeg klikket på den

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)