Rigtig fin side. Der er lavet mange lignende sites, så du er nok lidt i hård konkurrence om trafikken, men synes stadig det er en god idé.
Må indrømme, at jeg normalt bare bruger myip.dk, da den er nem at huske og ikke så lang at indtaste som din url, men er sikker på, at du nok skal besøgende :-)
de fleste service kan laves hvor i landet man er og hvilken udbyder man er hos med internet , hvorfor siger din find min ip adresse ikke det , det ville være en stor fordel vis din tjenesten kunne gøre det.
dele social ville også være en fordel så få facebook og google plus på siden så man kunne likes og dele din side ville være en fordel.
en kontakt side til jer kunne jeg ikke finde på din side få det på din siden, med en kontaktformular
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Fin side, men domænenavnet er desværre langt i forhold til dem du konkurrerer imod.
Din tekst er lidt uklar og kan misforstås. Du skriver at alle enheder har en unik IP og at de kan findes på den. Dette er også rigtigt, men koblet sammen med resten af teksten, hvor du fortæller, hvordan man finder sin IP på sin maskine, så vil brugeren blive forvirret. Hvis man sidder bag en router, så er det jo ikke samme ip man vil finde, som den du oplyser. Alle dine enheder i hjemmet vil udadtil have routerens IP, og det er den man vil se på din hjemmeside. Den man finder på computeren vil være computerens egen IP.
Det er noteret - kommende facebook page er på vej. Der er rettet i teksten og flyttet rundt, således det skulle være mere overskueligt samt at hånden er fjernet fra siden.
I skal "Acceptere/tillade" før, at I kan se jeres placering via google maps
Det er noteret - kommende facebook page er på vej. Der er rettet i teksten og flyttet rundt, således det skulle være mere overskueligt samt at hånden er fjernet fra siden.
I skal "Acceptere/tillade" før, at I kan se jeres placering via google maps
Er det bedre?
Tusind tak for jeres feedback!!
gør mere ud ad at man skal klikke del position før man kan se dette her kort , det kunne jeg ikke se , hvad den del postion skulle bruges til før jeg klikket på den
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows