Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Off topic: Brugt eller nyt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg rigtig gerne vil have at du svarer på. Jeg vil helst ikke røbe hvad det er endnu (!), så jeg bruger blot et eksempel:

Du støder på en Webshop, og du ser to DVD film (en brugt og en ny af slagsen - samme film). Du har netop set filmen i fjernsynet, og synes den er vildt spændende, og nu har du besluttet det skal være nu - nu skal du købe den. Den ene er brugt, men i fin stand og den anden er helt ny. Prisen for den brugte er 100,- og prisen for den nye er 200,- - altså halv pris på den brugte, i forhold til den nye.

Hvis du køber den brugte er der garanti på at du kan få dine penge tilbage, samt vil webshoppen betale fragten og andre udgifter mht. at sende filmen tilbage.

Hvad gør du?

• Jeg køber den brugte (54,5%)
  • Jeg køber den helt nye (45,5%)
  • Totalt antal stemmer: 22
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:40

Til jer der valgte brugt: hvorfor? Og således spørger jeg også til dem der valgte nyt: hvorfor?

Fra Ubby
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:46

jeg køber den brugte. Men det er tæt... Tror faktisk aldrig jeg købt sådanne ting brugt før... Men hvis siden ser troværdig ud og lægger meget vægt på at varen kan returneres så vælger jeg brugt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

Casper Jensen:

Til jer der valgte brugt: hvorfor? Og således spørger jeg også til dem der valgte nyt: hvorfor?

fordi det er halv pris og man kan få varen retur lige som man kan med en ny vare , det synes jeg normalt ikke man kan med brugte vare man køber man få en garanti på varen og så oveni til halv pris den brugte vare

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 23:43

Jeg køber den brugte fordi de 2 varer ens. Derfor går man da altid efter det gode tilbud.

Men hvorfor købe en film man allerede har set? :P 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24

Kristoffer :
Men hvorfor købe en film man allerede har set? :P 

Hvis den nu var rigtig god, og at man godt kunne tænke sig at se den igen?

- Tak for jeres svar - i andre må også meget gerne svare.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:31

Jeg har valgt den helt nye, her er min begrundelse hvorfor: 

Jeg valgte den helt nye fordi, tingene skal bare være i orden. Det kan godt være at hvis den brugte ikke virker at man kan sende den tilbage, men så skal man til at bruge tid på at sende den tilbage og vente på en ny. Tingene skal bare virke første gang og sådan er det, jeg går aldrig på kompromis med kvaliteten det skal bare være i orden om man så skal betale 100 Kr ekstra. Det er det samme som hvis man havde kigget på et 3 stjernet hotel, og hvis man så kunne få et 5 stjernet hotel for ''kun'' 3.000 ekstra. Man kan lige så godt betale lidt ekstra, og så at man får noget meget bedre.

Best regards / Bedste hilsner 

Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:47

Jeg vil som udgangspunkt altid købe vare fra ny. Simpelthen fordi jeg ikke vil løbe risikoen ved at åbne en DVD, hvor kvaliteten er dårlig eller der er mangler. Køber du f.eks. et brugt EA Games spil, får du ikke dit online pass med, da det er et brugt spil og man skal købe et nyt for 75,-. Når man køber noget nyt, har man krav på at det var fungere :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)