Hej! Jeg hedder (som du kan se) Casper Jensen, og jeg er en 16-årig iværksætter som er meget ambitiøs. Jeg har netop fået lanceret min personlige hjemmeside (endelig), og derfor har jeg tænkt mig at kickstarte forretningen lidt. Jeg vil vise dig hvad jeg kan mht. at skrive SEO artikler, og derfor får du nu en artikel på 300-400 ord helt gratis. Normalt er prisen formidabel - nemlig kun 0.20 øre pr ord. Det jeg får ud af at give dig en gratis artikel, er at jeg får bevist overfor dig at jeg har styr på det jeg laver. Så hvis du i fremtiden skal have skrevet nogle artikler, så må du selvfølgelig meget gerne skrive til mig. Selvom det er sagt, så er det helt uforpligtende at få en gratis artikel af mig. Send mig en privat besked (eller en mail til 'casper@casperj.dk') med hvad artiklen skal handle om, samt eventuelle informationer. Jeg forbeholder mig retten til at sige nej tak til at skrive din artikel, da jeg kan træffe at få rigtig mange artikler at skrive. Men regn med at jeg nok skal finde tid til at skrive din artikel. Jeg håber at du kan komme til at bruge artiklen du får og hvis du er meget tilfreds med den, vil jeg blive rigtig glad for at du vil skrive en lille udtalelse som jeg kan bruge som reference (det er intet krav). Hav en fortsat god aften! (NB: Tilbudet gælder til Mandag klokken 22:00). |
jeg har skrevet en pm der er desuden lidt fejl på min side da jeg er ordblind , så der kan også rettes lidt