Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn haves men ny hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan I mon hjælpe mig med et spørgsmål ang. ny hjemmeside. Jeg har en eksisterende butik og en hjemmeside/domænenavn. jeg ønsker en ny hjemmeside men med samme domænenavn. Kan det mon lade sig gøre? Nogle gode bud på hvem der kunne være dygtig/behjælpelig med dette. Send meget gerne link til hjemmeside som den der foreslåes har lavet.

Tilmeldt 8. Jan 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:21

Hej,

Det kan sagtens lade sig gøre at have både hjemmeside og domæne på samme server :)

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 19:25

Hej

Ja, man kan sagtens have en webshop og almindelig hjemmeside på samme domæne :)

Du kan sende en mail til daniel@eye4web.dk eller give mig et kald på 31 71 47 30, så kan vi snakke om hvad du ønsker, og du kan få en pris samt nogle referencer :)

Mvh. Daniel

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:42

Hej.

Ja det kan godt lade sig gøre.

Hvis du ønsker en helt ny hjemmeside, kan vi lave en super flot en til jer for en rigtig god pris.

Du skal være så velkommen til at se vores andre webshops og projekter vi har lavet - Tryk her for at se referencer 

Vi tilbyder helt færdige webshop pakker med alt hvad hjertet begære, du kan se vores færdige webshop pakker her de starter ved 6998 Kr. 

Vi sørger selvfølgelig for at få lagt den ind på dit domæne og alle de tekniske ting.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)