Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsgateway i Storbritannien

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Jeg er i gang med at starte en ny online virksomhed i Irland, som udover at sælge produkter i Irland, også skal sælge til Storbritannien (England, Wales og Scotland)

Lige nu er jeg nået til det stadie, hvor jeg skal vælge en betalingsgateway, i stil med Quickpay og ePay.

Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, men da markedet er så stort som det er, bliver jeg hurtigt druknet i alle mulige tilbud fra store og små virksomheder.

Så jeg ville egentlig bare høre om der er nogle herinde som ejer en webshop i Storbritannien (hvor i modtager lokale og internationale betalingskort) som kunne have lyst til at anbefale en virksomhed.

På forhånd tak,

Charlie

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 15:43

Hej

Hvilke kort er det du savner understøttelse hos Quickpay og ePay på det britiske markede?

Vi har mange engelske butikker blandt vores kunder (jeg er fra Quickpay). Så englændere kan altså fint selv anvende os (og helt sikkert også ePay).

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Skrevet kl. 16:47

Hej Thomas,

Jeg var ikke klar over at man også kunne benytte Quickpay i udlandet (skulle nok have brugt noget mere tid på at undersøge det)

Ved du om jeg stadig kan bruge nets til de internationale kort, når det nu er i Storbritannien vi sælger, eller skal jeg have fat i Euroline / Swedbank?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 17:06

Hej, stortset alle banker har en betalingsgateway du kan købe dig til, HSBC er en stor kæde derovre og har en fin gateway  - dog skal man være opmærksom på at supporten kan halte lidt da de i virkeligheden ikke har helt styr på koderne der får det til at fungere ;)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Skrevet kl. 17:16

Weblogo.dk:

Hej, stortset alle banker har en betalingsgateway du kan købe dig til, HSBC er en stor kæde derovre og har en fin gateway  - dog skal man være opmærksom på at supporten kan halte lidt da de i virkeligheden ikke har helt styr på koderne der får det til at fungere ;)

HSBC - got it. Kigger på det senere.

Tak for tippet Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 17:59

Hej

Charlie Johansen:
Ved du om jeg stadig kan bruge nets til de internationale kort, når det nu er i Storbritannien vi sælger, eller skal jeg have fat i Euroline / Swedbank?

Det kan du fint.

vh

thomas jensen

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Skrevet kl. 23:48

Godt at vide!

Tak for hjælpen Thomas.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)