Jeg er i gang med at starte en ny online virksomhed i Irland, som udover at sælge produkter i Irland, også skal sælge til Storbritannien (England, Wales og Scotland)
Lige nu er jeg nået til det stadie, hvor jeg skal vælge en betalingsgateway, i stil med Quickpay og ePay.
Jeg har Googlet lidt frem og tilbage, men da markedet er så stort som det er, bliver jeg hurtigt druknet i alle mulige tilbud fra store og små virksomheder.
Så jeg ville egentlig bare høre om der er nogle herinde som ejer en webshop i Storbritannien (hvor i modtager lokale og internationale betalingskort) som kunne have lyst til at anbefale en virksomhed.
Jeg var ikke klar over at man også kunne benytte Quickpay i udlandet (skulle nok have brugt noget mere tid på at undersøge det)
Ved du om jeg stadig kan bruge nets til de internationale kort, når det nu er i Storbritannien vi sælger, eller skal jeg have fat i Euroline / Swedbank?
Hej, stortset alle banker har en betalingsgateway du kan købe dig til, HSBC er en stor kæde derovre og har en fin gateway - dog skal man være opmærksom på at supporten kan halte lidt da de i virkeligheden ikke har helt styr på koderne der får det til at fungere ;)
Hej, stortset alle banker har en betalingsgateway du kan købe dig til, HSBC er en stor kæde derovre og har en fin gateway - dog skal man være opmærksom på at supporten kan halte lidt da de i virkeligheden ikke har helt styr på koderne der får det til at fungere ;)
Ved du om jeg stadig kan bruge nets til de internationale kort, når det nu er i Storbritannien vi sælger, eller skal jeg have fat i Euroline / Swedbank?