Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med ElegantThemes og Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er ved at gøre lidt mere i udvikling af webshops. Jeg arbejder i forvejen ekstremt meget i Wordpress, og vil nu gå skridtet videre, og begynde at arbejde med Wordpress som e-handels løsning.

Jeg har forsøgt mig med ElegantThemes, og deres eStore-template. Dog mangler jeg et shoppingcart-plugin til det, men har ikke rigtig haft erfaringer med disse plugins før. Hvad kan I anbefale?

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:03

Hej Anders,

Min anbefaling til dig vil klart være at kigge på WooTheme's WooCommerce, og samtidig vælge en af deres templates i stedet for Elegant Themes. Ikke at der er noget i vejen med Elegant Themes som sådan, WooCommerce integrerer bare bedre med WooThemes egne temaer.

Jeg har selv tidligere været subscriber hos Elegant Themes, men gik væk fra dem igen da jeg fandt deres temaer for bloatede med javascript effekter og den slags, som ofte for mig var unødvendige og bare krævede en del arbejde at fjerne igen.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 13:10

Lars:

Hej Anders,

Min anbefaling til dig vil klart være at kigge på WooTheme's WooCommerce, og samtidig vælge en af deres templates i stedet for Elegant Themes. Ikke at der er noget i vejen med Elegant Themes som sådan, WooCommerce integrerer bare bedre med WooThemes egne temaer.

Jeg har selv tidligere været subscriber hos Elegant Themes, men gik væk fra dem igen da jeg fandt deres temaer for bloatede med javascript effekter og den slags, som ofte for mig var unødvendige og bare krævede en del arbejde at fjerne igen.

Mvh. Lars

Ok Lars. Tak for tippet :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Varde
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 13:13

Lars:
Min anbefaling til dig vil klart være at kigge på WooTheme's WooCommerce

Er det bedre end Prestashop? 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:30

Hej IVIT,

Jeg har ikke erfaringer med Presta Shop, så det ved jeg ikke.
Forskellen er vel primært at WooCommerce "bare er et plugin" hvorimod Presta Shop er et CMS kun lavet til e-handel.

Men med WooCommerce er jeg endnu ikke stødt på nogle mangler eller essentielle features og anser det som værende en rimelig helstøbt løsning.

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)