I "gamle" dage var det sådan, at man kun kunne afspille 10 gange, før end den valideret med simkortet om det var et TDC kort - Ved du om de er stoppet med det?
Det må være stoppet for min kone har benyttet denne metode i snart et år, dog ikke med TDC Click, men den billigste af pakkerne hos TDC. Jeg har selv gjort det med TDC Click nu, da jeg skulle skrive om smuthullet og har allerede afspillet mere end 10 sange.
Det må være stoppet for min kone har benyttet denne metode i snart et år, dog ikke med TDC Click, men den billigste af pakkerne hos TDC. Jeg har selv gjort det med TDC Click nu, da jeg skulle skrive om smuthullet og har allerede afspillet mere end 10 sange.
Har TDC fået rettet deres App til, så det igen er muligt at rette I ens søgning? Kan huske det var pisse irriterende hvis man lavede en stavefejl, så slettede app'en hele ens tidligere søgning når man trykkede på søge feltet :-(
Fejlen består i, at de tilbyder TDC Play med deres taletidsprodukt TDC Click. De må jo have gjort sig deres overvejelser inden de inkluderede den service. Jeg tror de har skudt sig selv i foden, for TDC Play er et af de bedste salgsargumenter for at vælge et af deres abonnementer, der er en del dyrere, end et tilsvarende hos et af lavpris selskaberne.