Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en plan om at starte en webshop, og har derfor kikket på nogle eksisterende webshops, men nu er det jeg kommer i tvivl, hvad er mest fordelagtigt. At få lavet en shop fra bunden, eller at købe en?

Jeg har kikket på en hjemmeside som allerede, har det koncept som jeg har planer om at kører med, webshoppen koster 33.000, men så er det jo jeg er på bar bund,jeg aner ikke hvad en webshop må koste, og hvor meget man ellers kan få til den pris.

her er hvad der står i annoncen.

Super flot webshop med salg af børnetøj – Siden kan tilpasses til salg af andre produkter men er søgemaskine optimeret til børnetøj med tillægs-sider som også optimerer søge-resultatet. Siden er funktionel på både dansk og engelsk og der er eksisterende kunder i både Danmark og England. Siden er baseret på Dan Domain’s web-shop. Siden kan let sættes op til andre lande i EU - Siden er klassificeret som en Outlet shop og er fuldt funktionel – Daglige ordre i systemet og fortsat udvidelse af kundegruppe.

Håber der  er nogle som kan hjælpe mig...

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 10:54

Hej.

Prisen afhænger af mange ting, både design, omsætning, eksisterende kunder, placeringer på Google osv.

Umiddelbart lyder det ikke sindsygt dyrt, for at overtage en igangværende shop med daglige ordre, faktisk lyder det billigt.

Bare vær sikker på design osv. Er pænt og du overtager en webshop med et godt ry :)

Held og lykke

/Martin

Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:57

Der er flere ting der spiller en rolle når du tænker på at købe en hjemmeside der allerede er kørende.
Ting som du skal have svar på er.

Hvor mange er på siden dagligt.
Er trafikken relevant.
Hvor mange per 100 køber på siden (normalt ligger det omkring 1-2%).
Har den fået nogle gode kontakter som du ikke tror du har mulighed for at få selv.
Som siden nu er, hvor længe tager det før den har betalt sig selv ind. 

Siden at en hjemmeside er en del af en virksomhed er du nød til at se det den vej.

Om du får svar på disse spørgsmål og det ser lovende ud, så er det måske ikke så dumt at købe den side der er til salg.

Ellers kan jeg varmt anbefale en ny side.

Jeg & mit hold på 18 programmører laver standard Webshops for 15995 kr.

Der finder vi ud af hvilken slags har opsætning har den højeste konvertering. (Hvor mange kunder per 100).

Hvilke keywords er bedst at ranke på når det kommer til Search Engine Optimization (Også set som gratis google traffic). + Der er en Tilpasset.

Facebook side der minder om hjemmesiden i stil, som gør som det ser mere professionelt ud.

Der efter tilbyder vi SEO vedligeholdelse som gør dig synlig på google / yahoo / bing. for 3000 kr / måneden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)