Jeg har en plan om at starte en webshop, og har derfor kikket på nogle eksisterende webshops, men nu er det jeg kommer i tvivl, hvad er mest fordelagtigt. At få lavet en shop fra bunden, eller at købe en? Jeg har kikket på en hjemmeside som allerede, har det koncept som jeg har planer om at kører med, webshoppen koster 33.000, men så er det jo jeg er på bar bund,jeg aner ikke hvad en webshop må koste, og hvor meget man ellers kan få til den pris. her er hvad der står i annoncen. Super flot webshop med salg af børnetøj – Siden kan tilpasses til salg af andre produkter men er søgemaskine optimeret til børnetøj med tillægs-sider som også optimerer søge-resultatet. Siden er funktionel på både dansk og engelsk og der er eksisterende kunder i både Danmark og England. Siden er baseret på Dan Domain’s web-shop. Siden kan let sættes op til andre lande i EU - Siden er klassificeret som en Outlet shop og er fuldt funktionel – Daglige ordre i systemet og fortsat udvidelse af kundegruppe. Håber der er nogle som kan hjælpe mig... |
Hej.
Prisen afhænger af mange ting, både design, omsætning, eksisterende kunder, placeringer på Google osv.
Umiddelbart lyder det ikke sindsygt dyrt, for at overtage en igangværende shop med daglige ordre, faktisk lyder det billigt.
Bare vær sikker på design osv. Er pænt og du overtager en webshop med et godt ry :)
Held og lykke
/Martin