Kære Aminoer, Jeg står i en lidt underlig situation. Jeg har været selvstændig i 3 år, og har knoklet god sved og tåre for at komme hertil hvor jeg nu står. Men nu har jeg desværre fået så meget vind i sejlende at jeg har lukket for kundetilgang... Hvilket jeg syntes er drøn irriterende da jeg har en rimelig stor kundedatabase jeg gerne vil tilbyde noget mer''... men har kun to hænder! Der hvor jeg står nu mangler jeg en hjælp til at komme de skridt videre, til at udvide og lave virksomheden større og meget mere effektiv, produktiv og proff. Jeg søger nok en mentor eller rådgiver, og en anden til at tage sig af PR og nyhedsbreve... Evt. én til én rådgivning, så der kan komme gang i den. Men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal start. Jeg sidder med så mange ideer men den eneste jeg taler med om det er mig selv, jeg har vilrkelig brug for at føre min fede ideer ud i livet... Jeg har bare brug for hjælp... Kærlig hilsen Julie Lynge |
Kære Julie
Jeg kan på det varmeste anbefale dig at tage fat i René Gade Mikkelsen aka Dribling.
Jeg kan på det varmeste anbefale dig at tage fat i René Gade Mikkelsen aka Dribling.
Han er rigtig dygtig til alt med pr, og er en fantastisk skarp sparringspartner.
Han er også aminoer, www.dribling.dk
Han er også aminoer, www.dribling.dk
Held og lykke med den fortsatte vækst :-)