jeg har prøvet den. Den virker godt og jeg tror ingen andre har den . så mit spøgesmål hvad skal jeg gør tak. vil bare ikke betal så mange penge for at får patant kan man gør noget andet
- Mit forslag til dig ville være at komme ud over stepperne med din idé! Der er så mange der venter og venter, fordi man er bange for ideen bliver nuppet. Men det kommer man i hvert fald ikke langt med!
Hvis du har gnisten og har viden omkring ideen. Så skal du nok komme længere end de personer som bare lugter penge ved at efterligne din idé ;-)
min idee er en pizzaæske hvor der kan være to pizza i jeg har lavet proto type og prøvet den af men nu er jeg gåret i stå
Det lyder spændende, og hvis det er noget du tror på, så skal du helt sikkert bare gå videre med det. Men har du prøvet at undersøge markedet for det? Og hvilke fordele er der ved at bruge en dobbelt pizzaæske fremfor to hvor der kun kan være en enkelt i?
Er det ikke utrolig begrænset? Derudover så skal der pludselig være plads til flere æsker, da han jo stadig skal bruge enkelt-æsker, medmindre man kan gøre så æsken også virker til en?
sas76:
jeg har vist det til nogen pizzaria de synes godt om
Hvis der er bud efter produktet, så er det jo bare at komme videre med det ;-)
Og så lige et opklarende spørgsmål - Vil du sælge selve idéen, eller vil du selv sørger for produktion, og salg af æskerne?
Hvilket bekræfter en gammel tommelfingerregel for idéudvikling - Hver gang du præsenteres for en unik idé, er det 99,999 % sansynligt at en anden har fået samme idé - før dig
min teknik er andeleds en den.Jeg har undersøgt det der findes mange slags hvor der kan være to pizza i. tekniken er så at min kasse kan åbnes fra midten uden at lukke op for den øverste.