Så spring dem dog over Emil, se nu løsningen i stedet for problemet. Eller endnu bedre luk din pc og gå ind og se noget OL
Hvordan skal fru jensen vide om det et aktivt et? Jeg testede engang 15 af dem fra linkkataloger.dk og fik 4 links tilbage. Tror du jeg spildte min tid? JA gu fanden.
Jeg ber bare folk om at passe på med at sidde og skive 400 bogstaver også ikke få noget ud af det.
Alle nye i brancen vil tro at din liste er komplet og at den virker. Men nej listen er tudse gammel og blive skrottet.
Her er nogle af de linkkataloger som faktisk er aktive: Aktive linkkataloger (Dog mangler der nogle stykker)
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Jo det er det Joachim, jeg havde en forventning om at folk måske kunne poste nogle nye links til gode aktive linkkataloger som vi alle kan have gavn af.
Jo det er det Joachim, jeg havde en forventning om at folk måske kunne poste nogle nye links til gode aktive linkkataloger som vi alle kan have gavn af.
Nu gider jeg ik blande mig i jeres diskussion, men at kopiere en anden sides indhold og smide det på Amino uden kildeangivelse, det burde alle efterhånden vide er NO GO!
Det skaber DC, og når nogen bruger tid på at lave sådan en liste, så fortjener de altså bare en smule kredit...
Der er naturligvis ophavsret på det kopierede indhold, og der gøres opmærksom på den ret i bunden siden med det indhold, der er kopieret:
Selvfølgelig fjerner vi det indhold.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn