Jeg har købt en ring til min kæreste i fødselsdagsgave, da jeg købte den sagde kvinden at jeg bare kunne komme tilbage og få tilpasset den kærestens finger - det lyder super godt! Så kom vi derned, her til middag og en dame siger at de ikke tager imod den da den er ridset. Det er ekstremt ringe, de vil nu have betaling for at lave den mindre, fordi den er ridset. 800 kr. ville det bliver at lave den ét nummer mindre.
Er her nogen der kan forklare hvad der er gået galt her? Hun kan da ikke tillade sig at sige til sine kunder at de bare skal komme tilbage og få tilpasset ringen? Hvis de ikke tager ''ridset'' ringe ind og tilpasser dem, hvorfor undersøger de så ikke om den er ridset før de sælger den?
Håber her er nogen der kan anbefale mig en ting at gøre...
Kunne tro det der KAN være galt er,,at de ville bytte den til en anden magen til ring, ikke tilpasse den, og er den ridset, så kan de ikke det, med mindre de kan polere den. Lidt konduite og ex halv pris ville klæde dem synes jeg, ellers bid i det sure æble, betal og glæd dig over kærestens ring
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER