Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Superligafan

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 246
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:10

siden den mangler social såsom google plus og facebook så siden kan få mere trust rank og siden kan deles og pluses og likes

husk udnyt titlen til google bedre ikke kun domæne navnet men lav en sigende titlen omkring siden og husk google viser op til 70 tegn nu

lav gerne en kontakt side med en kontakt formular der ved lettere at kontakte jer.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 02:12

Du må gerne skrive lidt mere om AGF ;) Ellers en flot hjemmeside. Måske du skulle bruge nogle grønne nuancer, da det kan associeres med en fodboldbane :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 98
Skrevet kl. 02:25

Designet kunne godt opdateres lidt, enten med blødere linjer eller med flere farver. Men siden virker informativ og ganske velskrevet, det skal du bare fortsætte med.

Derudover synes jeg at menupunktet "Mathias' blog" er lidt malplaceret ifht. resten af sidens indhold og når du trykker ind på det, kommer der da også bare en tom side frem med et kontaktformular. Den side synes jeg du skal fjerne.

Ellers er det en ganske fin side :) Held og lykke med projektet :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 05:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor man skal se på det site istedet for bold.dk - sporten.dk - onside.dk eller sit "eget" holds site. Beklager, men det vælter frem med WP-sider, som bare skal omhandle et eller andet.

Hvad er værdien at sitet i forhold til så mange andre, der omhandler fuldstændig det samme?

Designet - du beder vel om en anmeldelse fordi man skal være ærlig ;) Det er kedeligt og uden inspiration, du skal være heldig hvis folk gider scrolle 4 cm.

Fra Ubby
Tilmeldt 22. Jul 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 07:57

Designet på hjemmesiden passer godt til mit temperament og siden giver et hurtigt overblik over supeligaen. Hvilket passer fint til en som mig der ikke rigtig for set så mange kampe mere og synes det hele flyder lidt sammen, når man hører resultaterne i radio og tv.

Bloggen tror jeg dog aldrig jeg ville læse. Da nyhederne på forsiden er rigeligt til mig.

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 08:18

Er siden kun for FCK fans? Synes de hvide farver sammen med det øverste billede får alle andre end FCK fans væk.

Som tidligere nævnt i denne tråd, burde du prøve dig frem med grønne nuancer, da det kan associeres med en fodboldbane.

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 13:18

Thomas:
Jeg har lidt svært ved at se, hvorfor man skal se på det site istedet for bold.dk - sporten.dk - onside.dk

Jeg vil give Thomas ret, dit site tilbyder ikke mere end disse andre sites, og er heller ikke i nærheden af samme kvalitet. :) - Men bare klø på!

Feedback:

- Sociale medier som Facebook, google+, twitter osv. 

- Benyt pladsen til dine reklame banner, hvor er de så små, når der meget plads?

- Som tidligere nævnt, få et mere fodbold-look på siden. 

- Ny favicon, samt logo på siden. 

Mvh Simon Andersen

Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:04

Et par konstruktive forslag fra min side af:

Banneret kunne vise noget mere generelt Superliga-relateret, istedet for udelukkende FCK-spillere. Eventuelt kunne det skiftes løbende

"Mathias' blog"-menupunktet kunne ændres til udelukkende "blog" (eller "blogs" om man vil)

Historierne kunne også godt bruge nogle billeder.

Når man klikker på navnet på forfatteren af en artikel, kunne der dukke en profil (med billede) af den pågældende skribent op, istedet for en liste af artikler vedkommende har skrevet.

Sørg også for at alliere dig med flere fodboldkyndige, så der kan skrives flere artikler og blogs til siden.

Som tidligere foreslået: Integrering med Facebook: http://developers.facebook.com/docs/plugins Twitter: https://dev.twitter.com/docs/twitter-for-websites og Google+: https://developers.google.com/+/plugins/+1button/

Sidst men ikke mindst, skal du huske på, at billeder, logoer og navne relateret til Superligaen og øvrige fodboldhold -turneringer og -organisationer kan være beskyttede af ophavsret

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)