Nå Aminoer! Jeg har et mål og det er at skabe en fed og spændende debat om drømme, det er der allerede et par dejlige mennesker der har hjulpet med. Men jeg har brug for din hjælp, den kan være svær at få - Det ved jeg. Men for hver der svar...er på denne tråd på Karrieredrøm.dk: http://www.karrieredroem.dk/Velkommen/5-Hvad-er-din-drom.html vil jeg derfor donerer 5 kr. til de Danske hospitals klovne, (jeg ved de kan bruge dem) for hvert et seriøst svar der dukker op. Se det er ligegyldigt om du er arbejdsløs, elsker dit job som dagplejemor eller er direktør, for her er alle velkommen.
Hjælp mig med at blive fattig og samtidig støtte en god sag. Så sørger jeg for at der kommer et billede af overraskelsen bagefter. Del med dine venner så ser vi hvor dyrt det bliver!! |
Skal vi svare herinde, eller inde på din side? :)
Edit; Fair nok, så skriver jeg det bare herinde.
Min drøm er i sig selv ret simpel. Blive gift, få 2 søde piger. (Har 2 nevøer, så mon ikke 2 piger vil være et godt modmatch?). Bo i et dejligt hus, gerne ved stranden. Og så helst enten i Schweiz eller Spanien. Den Japanske Ø Okinawa har også været på tale.
Derudover vil jeg gerne være iværksætter, men uden at skulle arbejde bagpartiet ud af bukserne 24/7 for evigt. Så i sidste ende vil jeg gerne kunne investere passivt i andre folks projekter, og så leve af afkast.