Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udviklings firma sælges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har gennem lidt over et år kørt mit udviklings firma hvor jeg har udviklet apps for kunder. Jeg har efterhånden fået udviklet en del apps, samt modtaget mange henvendelser fra folk som skal have udviklet en app

Alle opgaver har jeg outsourcet til udlandet hvilket har fungeret rigtig godt, og jeg har efterhånden skabt et godt forhold til udviklere indenfor Android og IOS i Pakistan, Polen, og Columbia som er utrolig dygtige  og man kan stole på.

Grundet øget fokus på min anden forretning, ønsker jeg derfor at sælge mit app udviklings firma fra. En potentiel køber kunne eksempelvis være et andet firma som allerede beskæftiger sig med udvikling, og måske ønsker mere fokus på outsourcing af opgaver.  En potentiel køber kunne også være en person som er lidt teknisk kyndig, og ønsker at overtage en forretning hvor fundamentet er lagt.

Da jeg har kørt mit app udviklings firma ved siden af min primære forretning har det derfor også været begrænset med ressourcer til hvor mange opgaver jeg har kunnet tage ind, og hvor meget fokus jeg har kunnet have på at markedsføre firmaet. 

Dog kommer der jævnligt forespørgsler på forskellige opgaver, disse personer har fundet firmaet via google.

Som sagt er det begrænset hvor stort et omfang af opgaver der er blevet lavet i firmaet, men der er opbygget nogle gode kundeforhold som vil give flere opgaver. Yderligere er der allerede et par opgaver som der er lavet aftale om, som inden længe skal startes op på - Disse opgaver vil en kommende ejer selvfølgelig overtage også.

Hvad du får i handlen:

Allerede opbyggede kundeforhold

Nogle gode referencer på udviklede apps.

En hjemmeside samt firmanavn, som har nogle fornuftige placeringer i google.

Overtagelse af kontakt til udviklere, med stor erfaring indenfor udvikling.

Pris ide 25.000 Kr. ex. moms.

Jeg mener at prisen er meget fair, i og med at man overtager en forretning som allerede har nogle gode kundeforhold og et par opgaver som der skal startes op på inden længe - Derved er investeringen også hurtigt tjent hjem.

Jeg er klar over at det er meget begrænset med information, da jeg ønsker at holde det diskret grundet kundeforhold etc. 

Seriøse interesserede købere, er velkommen sende en privat besked for mere information om firmaet.

Tilmeldt 27. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Forretningen er stadigvæk til salg, hvis der skulle være nogle som har seriøs interesse så send en privat besked.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)