Der er bare ikke en ny besked. Det har været sådan de sidste 3 dage. Det er i Iexplorer og Chrome, at selve fanebladet blinker og skifter mellem Iværksætter Debatten Amino - OG - Ny besked
Jeg tror det kan være chatten der går ind og ikke bare blinker nede i hjørnet, men nu også påvirker selve fanebladet i toppen - og det er lidt surt at der står ny besked, som man bruger tid på at checke under private beskedder. Andre som oplever det?
vh John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja og det er r*v irriterende at man ikke kan minimere den Iværksætter chat, og undgå at den blinker.
Det er fint hvis folk skriver personligt til mig, men jeg vil da helst være fri for den hopper og danser bare fordi X skriver til Y i public chatten
Du kan lukke den der hedder "Iværksætter-chat" på det lille kryds nederst. Hvis du så vil åbne den igen, så klikker du på "Iværksætter-chat" henne i den online liste der er.
Ja og det er r*v irriterende at man ikke kan minimere den Iværksætter chat, og undgå at den blinker.
Det er fint hvis folk skriver personligt til mig, men jeg vil da helst være fri for den hopper og danser bare fordi X skriver til Y i public chatten
Du kan lukke den der hedder "Iværksætter-chat" på det lille kryds nederst. Hvis du så vil åbne den igen, så klikker du på "Iværksætter-chat" henne i den online liste der er.
Yea
Men så kan jeg jo ikke åbne den og se hvad folk har skrevet imens den var lukket.