Hej Aminoer Ejer eller driver du en webshop, er det her muligvis noget for dig. Kort og godt… Min partner og jeg har for kort tid siden iværksat et nyt projekt, Tradez.dk, efter at have solgt vores kære webshop. Da vi har god erfaring med import fra udlandet og indkøb af varer, bygger vores koncept på, at købe stort hjem fra vores udenlandske samarbejdspartnere, som vi har fået gennem årene. Vi mener bestemt, at der plads til en importør på markedet med vores kvaliteter. En importør som har pålidelige samarbejdspartnere rundt i verden og kan stå inden for deres produkter. Med det mener jeg, at kvalitetskontrollere og lave stikprøver på alle varer der bliver importeret fra udelandet til Danmark. Dertil vedligeholde vores relationer med de udenlandske partnere, så der evt. hurtigt kan løses problemer (hvis det skulle opstå). Vi er stadigvæk ved at få de sidste ting på plads, og i mellemtiden vil vi gerne samle så mange interesserede iværksættere som overhovedet muligt. Vi har derfor lavet en formular, hvor man kan skrive sig op - Tilmeld Tradez. Vi kontakter dig derefter så snart vi får varer hjem, som relaterer sig til din branche.
Dine fordele: - Du skal ikke tænke på udenlandske svindlere. - Du skal ikke tænke på dovne leverandører som tager 1000 år om at sende din ordre. - Du skal ikke bekymre dig om, at dine produkter falder fra hinanden og er i dårlig tilstand. - Du sparer tid, da du ikke selv skal finde nye leverandører og produkter. - Du sparer kræfter på ikke at tænke på told, skat og moms. - Du kan lave det du er bedst til. Er der spørgsmål, kan jeg kontaktes her på Amino og på Skype. Alle kontaktinformationer står på min profil :) God weekend og nyd det dejlige sommervejr mens vi nu har det! |
Så er vi oppe på 8 tilmeldte webshops. :)