Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en revisor der gider tage sig af mit regnskab

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har ikke tiden eller overskudet til at lave regnskab, så derfor søges en revisor 

Jeg laver en kvittering til kunden og gemmer mine kvitteringer ved indkøb, men så stopper min lyst også der

Revisor hvor jeg kan aflevere mine ind og udgående regninger og være sikker på det bare bliver indberettet som det skal.

Er det dig eller kender du en ? Så lad mig høre fra dig

Det samme med kørebog, det fortstår jeg ikke så betaler pt alt benzin selv uden fradrag

/Mikkel

Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 10:53
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 10:59

Hvor i landet befinder du dig?

Hvor mange bilag har du på året

Kørebog skriv de kørte km fra til dato kundenan som dokumentation og udbetal kørepenge fra dit firma statens takst.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:04

Du kan få 3 tilbud på en bogholder/revisor helt gratis her: www.agera.dk

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:06

helt nyopstartet igen så pt ligger den for dette firma 15-30 om mdr

Den med kørebogen forstod jeg ikke helt ;)

Men noget med jeg skal skrive når jeg tænder bilen hjemme og ud til kunden, så skal jeg skrive igen når jeg køre fra kunde a til b og skrive igen fra kunde b til c ikke ?

Hvad så når jeg køre fra kunde c og en tur (privat) i BILKA og derefter ud til kunde d ??

/Mikkel

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:16
Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 11:21

Hej,

Mikkel og Sarah:
Den med kørebogen forstod jeg ikke helt ;)

Skriv eks. sådan - alle date her er digtet ! 

Dato:       Fra:                        Til:                        Kunde:          Km:

27/7         Amagerlandevej       Lufthavn                 SAS               14 

27/          Lufthavn                  Rødovrelandevej      XX                 45

Du har så 15 bilag/måned er jo ikke så voldsomt så du kan få en god aftale - send en mail og lad os finde en god pris - hvor i landet er du? 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 11:22

Jeg vil gerne det er et sted jeg kan gå nd og aflevere mine regninger :)

Alt jeg giver kunden er alm. papir form (regningsblokke) så har intet online med regninger hverken ind eller ud

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46619
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv www.agera.dk og skriv at du vil han en lokal, evt bare bogholder, det lyder jo ukompliceret, men måske skal den pågældende også betale regninger i banken, så beskriv det godt med tydelig angivelse af området du vil aflevere i. Skriv også om/vedkemmende skal stå for moms og årsindberetning. Det er ikke sikkert du behøver en revisor, men vil du det, så skriv det.
Kikser det hos agera, kan du overveje om der ligger lidt mindre virksomheder i dit område. Der kunne sagtens være en der gerne ville ha dækket lidt bogholderløn ind

Kørebog som beskrevet. Kører du privat ind i mellem to kunder, er det max de km der er direkte mellem kunderne du skriver ind

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 12:21

Mikkel og Sarah:
Jeg vil gerne det er et sted jeg kan gå nd og aflevere mine regninger :)

15 bilag er jo ikke voldsomt meget dem kunne du scanne ind og sende via mail en gang pr. måned  - ja !

Ser nu du er i Randers, men den afstand er jo ikke noget problem ud over at du ikke lige går ned og ..... I stedet kunne du lige ringe og lige sende en mail med bilagene!

Lad os tale om en pris derfor! Send en mail!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)