helt nyopstartet igen så pt ligger den for dette firma 15-30 om mdr
Den med kørebogen forstod jeg ikke helt ;)
Men noget med jeg skal skrive når jeg tænder bilen hjemme og ud til kunden, så skal jeg skrive igen når jeg køre fra kunde a til b og skrive igen fra kunde b til c ikke ?
Hvad så når jeg køre fra kunde c og en tur (privat) i BILKA og derefter ud til kunde d ??
Prøv www.agera.dk og skriv at du vil han en lokal, evt bare bogholder, det lyder jo ukompliceret, men måske skal den pågældende også betale regninger i banken, så beskriv det godt med tydelig angivelse af området du vil aflevere i. Skriv også om/vedkemmende skal stå for moms og årsindberetning. Det er ikke sikkert du behøver en revisor, men vil du det, så skriv det. Kikser det hos agera, kan du overveje om der ligger lidt mindre virksomheder i dit område. Der kunne sagtens være en der gerne ville ha dækket lidt bogholderløn ind
Kørebog som beskrevet. Kører du privat ind i mellem to kunder, er det max de km der er direkte mellem kunderne du skriver ind
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Jeg vil gerne det er et sted jeg kan gå nd og aflevere mine regninger :)
15 bilag er jo ikke voldsomt meget dem kunne du scanne ind og sende via mail en gang pr. måned - ja !
Ser nu du er i Randers, men den afstand er jo ikke noget problem ud over at du ikke lige går ned og ..... I stedet kunne du lige ringe og lige sende en mail med bilagene!