Hvilket program har du adgang til og i hvilket video format har du gemt den i.
Man kan godt komprimerer en video så den ikke fylder så meget, derfor vil det være en hjælp hvis du kunne fortælle hvilket program du ha brugt og hvilket format du har gemt den i.
Hvis du kan Dropboxe eller ftp den til mig, så skal jeg lave den mindre for dig.
( Men det betyder jo også, at du skal uploade samme fil...) Du kan teste din hastighed her: http://speedtest.net/
Det er min erfaring, at det godt kan betale sig at lægge de store filer op på Youtube. Størrelsen hænger nøje sammen med kvaliteten. Så, hvis du vil have din video i en mindre størrelse, så får du også lidt dårligere kvalitet.
( Jeg har lige nu en upload hastighed på 2,4 Mbit og har tidligere uploadet videoer til youtube, der er flere Gb store.)
Her får du lige et råd mere: Jeg har set din video og gætter på, at der er andre, der også kunne have glæde af den sådan som jeg havde.
Nu hvor videoklippet ligger på Youtube, så kan den enten blive set af et par håndfulde om ugen eller du kunne "pushe" den til alle dem, du synes kunne bruge den til noget.
Jeg tillader mig at starte med et link til din video her: ">Guldhumor
Her får du lige et råd mere: Jeg har set din video og gætter på, at der er andre, der også kunne have glæde af den sådan som jeg havde.
Nu hvor videoklippet ligger på Youtube, så kan den enten blive set af et par håndfulde om ugen eller du kunne "pushe" den til alle dem, du synes kunne bruge den til noget.
Jeg tillader mig at starte med et link til din video her:
" target="_blank">Guldhumor
Tak for de flotte ord om videoen Lars
Jeg forventer at have min nye hjemmeside færdig mandag eller tirsdag, og så gør jeg mit bedste for at få den ud omkring på nettet
Super video med godt indhold, du har en rigtig god pointe med dit budskab :-)
Det tekniske kunne dog godt være bedre, men øvelse gør mester. Du skal have fundet det rigtige format, sådan at du ikke har de sorte bjælker i hver side af billedet, brug i stedet hele billedet. Du filmer også for tæt på, hvilket resulterer i at dit hoved kommer uden for billedet (oppe). Du skal med andre ord zoome mere ud, eller sætte kameraet længere væk og så måske bruge zoom funktionen.
Håber du kan bruge kritikken. Der er ingen der har sagt det er nemt selv at producere video :-)
Tak IT-konsulenten, jeg kan sagtens bruge kritikken - jeg er her for at lære :-D
... Og tak for din ros af det faglige indhold :-D
Ingen tvivl om at de tekniske sider du nævner kan forbedres. Jeg har bare brugt det samme kamera som til mine indkast-videoer, så der er også noget at hente der.