Hej alle Jeg savner ind imellem at have nogle i samme båd som jeg, som jeg kunne tale med på Skype. Måske et lille rum med 3-4 personer, som alle sammen sidder med forskellige projekter og savner lidt feedback eller har behov for lige at kunne smide en ide op og høre, hvad de andre synes. Mit projekt kan du se her Jeg ville foretrække, hvis det bliver et Skype-rum for større projekter. Er der nogen, der ligesom jeg kunne gøre brug af et sådan Skype-rum? Mvh Jonas |
Hej Jonas,
Når vi udvikler projekter - med vores partnere i Indien, bruger vi Skype hele tiden... så det er givetvis en idé, som andre kunne have glæde af også... Eftersom vi arbejder i Indien, var jeg særlig interesseret i dit site... Super fedt lavet og hold da op med information.
Øv at priserne ikke er offentlige - jeres ture ser så "skræddersyede" ud, at jeg på en måde godt kan forstå at priserne ikke er offentlige, men jeg tror det forhindrer manges yderligere interesse.... Men mængden af info er fantastisk...
Jeg tror at det segment, som har penge til at rejse med jer - MÅSKE kunne efterspørge danske tekster også...
God fornøjelsen med projektet... Har I selv udviklet alt fra bunden?
Morten