Yep nu springer den frem og tilbage - omkring 50% af de besøgende jeg får er #3 og 50% er #1. Tror måske det er en dans fordi, jeg har i tirsdags lagt en MASSE lotto information på siden |
Du er nummer 3 hos mig (-:
Yep nu springer den frem og tilbage - omkring 50% af de besøgende jeg får er #3 og 50% er #1. Tror måske det er en dans fordi, jeg har i tirsdags lagt en MASSE lotto information på siden |
vis du kigger på google ser det ud til det er grundet nyheden 40 millioner i lotto gevinst det ser ud til de lagt nyheden ud og ikke dig google service siger ikke der opdateret i onsdag og den nyhed trækker virkelige meget og jo det er hårdt arbejde med sådanne en branchen du skal hele tiden være ude med nyhederne der fleste hits og er meste nyhed i |
http://www.lottostat.dk/ Kommer også frem i toppen her på Chrome godt gået!
|
|
Halløj, Jeg bruger chrome inkognito+impersonal me+logget ud af google account og her er du desværre kun nr. 3. Har også prøvet uden impersonal.me og samme resultat. Men vil stadig mene en 3. plads er pænt for et ord som lotto :-) |
Jeg er ung iværksætter, som til dagligt sælger vinterdæk over nettet ;)
Ja her ligger du med firefox nr 3 |
Du ligger nr. 3 hos mig i normal og inkognito. |
vis du kigger på google ser det ud til det er noget af grundet er den nyheden 40 millioner i lotto gevinst det ser ud til de lagt nyheden ud og ikke dig google service siger ikke der opdateret i onsdag og den nyhed trækker virkelige meget og jo det er hårdt arbejde med sådanne en branchen du skal hele tiden være ude med nyhederne der fleste hits og er meste nyhed i , nyheder er altid godt at hele tiden ligge ud om det er grunden ved jeg ikke , men på langt sigt betyder det meget hele tide ligge nyheder ud |
|