Her er min amatør analyse: Jeg tror du bliver nødt til at lave nogle nye billeder af plakaterne hvor de så er indsat i glas og ramme. Prismæssigt henvender du dig til de rige - men som dit setup er nu, så udstråler du "køb en plakat" klask et stykke tape i hvert hjørne - sådan gjorde man i de fattige 80'er og sådan gør fattige mennesker stadigvæk. Rige mennesker køber ikke en "gør-det-selv-ting" - de vil have en færdig-pakket løsning. De arbejder meget, og de vil ikke bruge deres sparsomme familietid med at lede byen rundt efter en ramme til en plakat. De billeder er fra modeblade, designerblogs, forums - læg mærke til at billederne i børneværelserne er i rammer. Jeg vil ikke mene at du skal satse på SEO - synes du mere du skal gå efter at "holde musen over" de billeder der er i mit link foroven - og så deltage aktivt på de forums der er ( som en anden i denne tråd også siger ) - bagefter kan du gå videre til dem er har blogs omkring dit emne, og se om du kan charme dig til at få en artikel igennem. I fase tre kan du arbejde på at få en af modeblade til at lave et interview af dig ( dog skal du stadige arbejde med et og to ) - det skal jo ikke forståes som om du kun kan gøre en ting - det skal mere ses som en jonglereren med bolde, først kan du med en, så to, og så tre o.s.v.
|
Hej Michael,
jeg vil ikke give dig ret i at prisen på mine plakater er et problem.
Venlig hilsen
Mitzie