Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg flere besøgende til min hjemmeside www.Børneplakater.dk ?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mitziel:

Hejsa

Hvordan får jeg flere besøgende til min hjemmeside www.Børneplakater.dk ?

Venlig hilsen

Mitzie

Her er min amatør analyse:

Jeg tror du bliver nødt til at lave nogle nye billeder af plakaterne hvor de så er indsat i glas og ramme. Prismæssigt henvender du dig til de rige - men som dit setup er nu, så udstråler du "køb en plakat" klask et stykke tape i hvert hjørne - sådan gjorde man i de fattige 80'er og sådan gør fattige mennesker stadigvæk.

Rige mennesker køber ikke en "gør-det-selv-ting" - de vil have en færdig-pakket løsning. De arbejder meget, og de vil ikke bruge deres sparsomme familietid med at lede byen rundt efter en ramme til en plakat.

Du kan prøve at tage et kig på https://www.google.dk/search?hl=da&psj=1&q=b%C3%B8rnev%C3%A6relse&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1024&bih=506&wrapid=tlif134373696497410&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=kcwXULzFOvLR4QS6x4DABQ#um=1&hl=da&tbm=isch&sa=1&q=b%C3%B8rnev%C3%A6relser&oq=b%C3%B8rnev%C3%A6relser&gs_l=img.12...145524.145524.0.147715.1.1.0.0.0.0.1105.1105.7-1.1.0...0.0...1c.ktrkCBQk50s&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&fp=6093904708400ca7&biw=1024&bih=506

De billeder er fra modeblade, designerblogs, forums - læg mærke til at billederne i børneværelserne er i rammer.

Jeg vil ikke mene at du skal satse på SEO - synes du mere du skal gå efter at "holde musen over" de billeder der er i mit link foroven - og så deltage aktivt på de forums der er ( som en anden i denne tråd også siger ) - bagefter kan du gå videre til dem er har blogs omkring dit emne, og se om du kan charme dig til at få en artikel igennem. I fase tre kan du arbejde på at få en af modeblade til at lave et interview af dig ( dog skal du stadige arbejde med et og to ) - det skal jo ikke forståes som om du kun kan gøre en ting - det skal mere ses som en jonglereren med bolde, først kan du med en, så to, og så tre o.s.v.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:17

Hej Michael,

jeg vil ikke give dig ret i at prisen på mine plakater er et problem.

Venlig hilsen

Mitzie

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:47

Hej Mitzie.

Ifølge tal fra Google adwords ser det ikke ud til at der er så mange søgninger på børneplakater eller plakater generelt. Som jeg ser det er du nødt til at få din hjemmeside eksponeret sammen med andre ting til børneværelset - helst i den dyre ende.

Måske kan du med fordel arbejde med affiliatesalg, så du får flere 'sælgere' ansat

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 19:15

Tak for din feedback Laust :)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:21

Du har jo allerede fået lidt flere, bare her :-)

Synes også at priser og hjemmeside hænger meget godt sammen... Hvis jeg var dig ville jeg overveje at sælge plakaterne lidt billigere - og så komme med en masse helt uunderværligt tilbehør som f.eks. rammer, tryk på forskellige typer papir - nu arbejder jeg i grafisk branche - og man kan jo f.eks. trykke på selvlysende papir, så de "glower" i mørket... og sådan lidt mere spræl...

Måske kunne du overveje at lade andre designere levere igennem din side også (hvis du ikke allerede gør!) - og så er de jo med til at generere trafik også - igennem ders kunder, hjemmesider, facebooks osv...

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:35
Hej.

jeg ville starte med at sende nogle plakater til børnehaver. Min datter ønsker sig altid ting, de har i børnehaven. Lav nogle konkurencer til børn (fx. Mal en tegning omhandlende et eller andet)

Men 300 kroner for en plakater er lidt meget i min verden, når det ikke er et "kendt brand" (ikke ment negativt) hæv prisen når du slår igenem, så vil far altid betale for at gøre sin datter glad. (min datters værelse er fyldt med disney litografier og orginal tegninger, fra Disney)

Det handler vil om at tjene penge fremover,ikke her og nu.

Men det er nogle flotte plakatter du har!

Mvh
/donaggeboe

Ejer af siden www.risikofrit.dk . En side der tilbyder online konkurrencer til Danskerne

Tilmeldt 8. Feb 12
Skrevet kl. 09:23

Takf or jeres feedback.

Jeg mener dog stadig ikke man kan sammenline mine plakater med dem man kan købe i
supermarkedet og derfor har jeg sat prisen som jeg har.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)