Kære Aminoer og mediværksættere! Min forretningspartner og jeg er ved at starte et nyt projekt op, så derfor vil vi gerne rydde lidt op i de aktiver vi har. Mit spørgsmål er om I her i Amino kender nogle gode sider, hvor man kan sælge disse projekter? Jeg har ingen intentioner om at tjene penge på salgene, men mere at kunne videregive nogle fede projekter til mennesker, som er villig til, at føre det projekterne ud i verden og opnå stor succes - naturlig vis til en fair pris for begge parter. Et af de projekter jeg gerne vil af med er dropshipping webshoppen Megarent.dk, som sælger rengøringsmidler og rengøringsartikler. Shoppen har ikke haft den store succes (endnu), men jeg har heller ikke brugt meget tid på markedsføringen. Stort potentiale og et godt start projekt for friskbagte iværksættere, som vil prøve ting og sager af. Det andet projekt er mit ungdomsprojekt for nogle år siden, nemlig Optjen.dk. Et super fedt domæne, som også har god potentiale. Vedkommende som skal overtage denne, skal nok have erfaring indenfor kodning (PHP) og kendskab til MySQL. Det er et projekt som ikke er 100% færdigt, da min gamle partner pludselig valgte at rejse til USA i 3 måneder - Vi har ikke videreudviklet projektet. Jeg har tidligere skrevet om at ville sælge mine projekter, men det er først nu jeg har planer om, at lave noget større og springe til det næste step i erhvervsbranchen. Dertil ønsker jeg IKKE at prisgive mine projekter, men derimod lade de interesserede byde ind, hvor jeg enten kan sige ja, nej eller prisen skal måske justeres lidt. Vigtigst af alt, så søger jeg som sagt mennesker, der vil ligge 100% i mine gamle projekter - Jeg vil gerne om 10 år se en reklame på tv, som enten omhandler Megarent.dk eller Optjen.dk. Jeg er sikker på, at jeg kan få noget hjælp, da jeg erfare at Aminobrugerne ofte er ret kloge og hjælpesomme. Mange tak på forhånd! |
Hej Jimmy.
Kan du give mig nogle fakta og tal om megarent.dk ?
Jeg tænker omsætning, besøgende, konvertering, hvor kommer besøgende fra, forhandler aftaler og vilkår, fast mdl drift udgifter af siden osv ?
Et kig på jeres analytics konto kan give mange svar os.
Forventet salgs værdi?
Du skal være velkommen til askrevne en mail på ajinvest1@gmail.com
Mvh Jesper