Der tager du så fejl men ønsker ikke at smide mit cv på et offentlig forum. Desuden syntes jeg du kommer med postulater på bagrund af fordomme i stedet for valide argumenter. Folk der er så fastlåste og lukkede for bestemte ting fordi de allerede har dannet sig en mening kan oftes ikke overtales til at se på fakta. Desuden ændre det ikke på den situation iværksætteren havner i rent økonomisk ved at benytte en investor. Der skal stadig betales hver måned. Og i de fleste tilfælde mere til investor end hvis der var optaget et lån. Jeg ville personligt vælge et lån for at kunne beholde det fulde ejerskab i mit firma, og for at være sikker på der var en dato hvor de månedlige betalinger stoppede. Andre gange kan en investor være en god løsning. Specielt hvis man gerne vil have den rådgivning du snakker om. Den kan dog også købes for de penge man låner, og hvem siger egentlig det du kan komme med er pengene værd for min virksomhed. Desuden så er der mange som ønsker en investor, men som simpelthen ikke kan finde en. Som nævnt tidligere er der altså fordele og ulemper ved begge, og begge har et tidpunkt hvor det er det mest fornuftige. Så lad den nu bare ligge. Som du selv siger så "har du gjort dit" i kampen mod det onde. |
c.k.f. jeg ønsker god weekend endnu engang.
Ang. dit "postulat" om at jeg kommer med postulater, og at du gerne vil holde dig til fakta, hvor har du så denne fakta fra:
c.k.f:esuden ændre det ikke på den situation iværksætteren havner i rent økonomisk ved at benytte en investor. Der skal stadig betales hver måned.
Dette er direkte usandt! Meget få ellerfaktisk ingen seriøse investorer, der finansiere med ansvarlig lånekapital, køre med månedlige afdrag, men i stedet aftales afdrag efter løbende vurdering omkring virksomhedens samlede udvikling. Dette giver en fleksibilitet, du ikke finder på andre måder.
Men jeg er på vej på stranden - og synes du skulle gøre det samme:) Jeg forstår ikke, hvorfor du konstant vil have bekræftet dine synspunkter. Jeg har forstået dem.
//Jesper