Hej alle Aminobrugere, Jeg går med en ide om at starte min egen juicebar/cafe/take away, og ønsker i den forbindelse at høre om I derude kender nogle fonde man kan søge, så man kan komme godt i gang med sin lille sunde biks? Lad mig endelig høre. Alle bud er mere end velkomne. Pft. Ha' en dejlig aften.. |
Oftest når du søger om penge via en sådan fond er det fordi du tilgodeser et eller andet. Du kan blandt andet søge om penge via EU hvis du vælger at lave en bestemt type forretning, eller placere den et sted hvor EU gerne vil give tilskud for at skabe vækst. Du skal dog være opmærksom på at uanset hvor du finder dine penge, så vil der følge nogen regler med du skal overholde. Det er ikke altid sjovt at skulle leve efter andres regler blot fordi man har fået lidt penge. Som alternativ kan du vælge at skaffe dine penge via et privatlån, og så smide dem ind i dit firma. Har du ikke muligheden for det, så er en investor muligvis valget. Personligt syntes jeg begge dele er bedre end EU/fond penge hvor der medfølger en masse krav
Det er dejligt at være fri, og det kan gøre det en del nemmere at lave forretning.