Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad tjener en Youtube partner `?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

så hvis man flytter til Usa, og er dansk youtuber -  så vil man tjene mere ??

 jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Assens
Tilmeldt 25. Apr 11
Indlæg ialt: 23
Fra  RobseRob Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor har du de tal fra? For de er sindsygt forkerte. Hvis de var sande fik jeg over 10.000 om måneden.

Indtægterne varierer MEGET og det alt efter held. (Hvilke reklamer der er tilgængelige osv). Men generelt tjener du meget mindre i Danmark.

De 1-2$ per tusind views er kun realistisk i USA. Her hjemme skal du nok ikke regne med mere end 0.4-1$ per tusind views.

Derudover så hold jer fra TGN, de lover alt mellem himmel og jord men kan ikke holde deres løfter.

Håber det hjælper dig :P

- Robin / RobinKaja

Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hiver lige denne tråd op igen, da jeg selv undrer mig over visse ting angående partnerskab i Danmark

Robin Madsen:
Derudover så hold jer fra TGN, de lover alt mellem himmel og jord men kan ikke holde deres løfter.

Nu ved jeg ikke så meget om TGN, men hvis man bor i Danmark er du jo nød til at være partner med dem, da man ellers ikke kan bliver det med andre(har jeg hørt) Det er vel bedre en ingenting. Eller har jeg hørt forkert? Hvordan og hvor kan du ellers blive partner, hvis du bor i Danmark? Jeg håber virkelig på at nogen kan hjælpe.

Tilmeldt 24. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens blive partner ved de fleste networks det er ikke kun TGN, dog forlanger de fleste networks som TGN, machinima osv at du har cirka 1.000 views om dagen før de acceptere dig

min youtube profil: youtube.com/C2WGaming 

youtube partner earnings kan du se på socialblade for eksempel min: http://socialblade.com/youtube/user/c2wgaming

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er YouTube partner. Jeg har en lidt lille channel, men jeg tjener alligevel ca. 100kr. om dagen med en timeløn på cirka 600kr. Jeg er TGN partner og jeg får 1,69$ CPM (pr. 1000 views). Din CPM er baseret på hvor længe folk ser din video og kvaliteten af din video. Den er også påvirket når der er krisetider osv. Håber det var svar nok. Du kan forresten se de enkelte YouTubers seertal på socialblade.com. :)

Magnus

Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hved at pewdiepie han tjener 26milioner kr. om året så han tjener godt på de 40sub han harHmm

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke expert på youtube, men selv om i nok ved mere end jeg tror jeg i overser et par detaljer.

CPI på reklamemarkedet generelt ligger mellem 1 og 3$ per 1000 views, men f.eks er der jo mange websites som amino der har 20 reklamer på en side.

Jeg kan se at på min adblock at jeg af og til blokerer for måske 1700 reklamer på en video på youtube, dvs. ham der viser den får måske 1,7$-5,1$ for hvert view. Jeg ved ikke hvad det kræver for at kunne gøre det. Men hvis i kun viser een reklame per video, så tror jeg i gør det forkert.

Mvh

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er Youtube partner. Og tjener penge på det.

Det er sjovt nok en af mine dårligste videoer, som har det højeste antal views. 

Men jeg tjener ikke penge på det, i en forstand at jeg kan leve af det.

Man kan ikke gøre views og penge op i et. Overhoved...! 

Faktisk er en af de vidoer jeg tjener flest penge på, en af dem med mellem views. 

Det afhænger af mange faktorer.

Ser de hele vidoen, klikker de på en annonce, ser de hele annoncen, ser de pop up reklamer, skipper de rundt i vidoen osv. 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 10
Fra  BluYello Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de mennesker som lever af det, tjener langt fra det meste af deres penge på views. Det er mere deres sponsorer, events, reklamer og meget mere som de laver som de tjener kassen på.

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange Partnerships i Danmark/Norden. Fx Splay, Gonzo, Maze og der er sikkert mange flere. 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)