Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ewire til wordpress findes der et plug in eller anden måde kan sætte det på en wordprss side

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det er www.appthemes.com tema classipress theme som er på min wordpress side alle ideer er velkommen hvad plug in der kan bruges til sådan et wordpress tema

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 09:48

Hej Mikael

Ang. ewire på dit website. Kører du wordpress?
Ewire har desværre ikke noget standard modul til wordpress hvilket betyder at du selv skal i gang med at programmere. Hvis ikke du selv er kyndig i PHP vil jeg anbefale at du får hjælp til netop dette.

Du kan finde dokumentation og PHP kodeeksempler her: http://www.ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx

Mvh
Thomas
(ewire medarbejder)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48

ThomasVestergaard:

Hej Mikael

Ang. ewire på dit website. Kører du wordpress?
Ewire har desværre ikke noget standard modul til wordpress hvilket betyder at du selv skal i gang med at programmere. Hvis ikke du selv er kyndig i PHP vil jeg anbefale at du får hjælp til netop dette.

Du kan finde dokumentation og PHP kodeeksempler her: http://www.ewire.dk/dk/integration/ressourcer.aspx

Mvh
Thomas
(ewire medarbejder)

jeg kører wordpress på min side

jeg har intet kendskab til php koder og har postet her måske nogle kunne hjælpe og hvad det evt koster at få kodet sådan et ewire til en wordpress side , jeg har intet kendskab til det hvad tid det koster eller om det ikke fandtes sådan en plug in som du beskriver det nu

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)