Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke uploade billede til min hjemmeside mere.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har et problem med min WP-hjemmeside. Problemet startede da min hosting udbyder gik ned, så jeg redelegerede mit domæne til meebox, som jeg iøvrigt er super tilfredse med. - Vi kunne heldigvis restore hjemmesiden, det hjalp phillip hobbs mig med. Problemet er så efter vi har fået lagt den over på det nye domæne, at hver gang jeg prøver at uploade et billede, så prøver den at uploade billedet til Phillips server, hvilket i sagens natur ikke kan lade sig gøre, da den ligger på meebox.

Er der nogle der kan hjælpe med at løse dette problem?

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 16:35

Du skal opdatere dine FTP oplysninger i din Wordpress installation.

Log ind på din server via FTP og ændre i wp-config.php. Den ligger i rodbiblioteket :)

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 17:08

Mikael Rasmussen:

Du skal opdatere dine FTP oplysninger i din Wordpress installation.

Log ind på din server via FTP og ændre i wp-config.php. Den ligger i rodbiblioteket :)

Hvad er det jeg skal ændre i wp-config.php, kan ikke finde den adresse den foreslår til at være min root nogle steder i filen. :S

Fra Odense C
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Devilfish Media Skrevet kl. 17:34

Tilføj følgende i filen:

define('FTP_USER', '<FTP_Brugernavn>');

define('FTP_PASS', '<FTP_Password>');

define('FTP_HOST', 'localhost');

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Fra  GridFog Skrevet kl. 12:17
Hej Eric

Du skal være sikker på at din mappe, hvor dine billeder ligger i, har en CHMOD 777 (skrive- og læseadgang). Det kan du gøre ved at højreklikke på den mappe, hvor billederne skal ligge i, hvorefter du klikker på egenskaber. Her vil du i de fleste FTP programmer have mulighed for at slå "bruger, alle og gruppe" til med skrive- og læseadgangen.

Det er tit et problem, der opstår, når man flytter udbyder, da man ikke altid tænker over hvilke mapper, der har hvilke rettigheder.

Jeg håber, at det løser dit problem.
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 13:27

Fandt du en løsning på dit problem?
Jeg vil også skyde på det GridFog har ret i det har noget med rettigheder på upload mappen. 

 iPhone 6

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:55
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Nej i det her tilfælde skyldes fejlen ikke skriverettigheder da den jo forsøget at uploade til en forkert host

fejlen kan muligvis findes i din phpmyadmin i tabellen options tjek at den her har det rette url

Billige seo pakker

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Fra  tersef Skrevet kl. 15:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa allesammen ja, jeg fandt løsningen, den havde den gamle root adresse i config filen, som skulle ændres til den nye. Det var ret heldigt jeg faldt over det. Tak for hjælpen alle sammen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)