Jeg vil sige det sådan, at hvis man vil bruge Photoshop, så skal man have mange billeder at fritlægge, hvis man gør det selv, og hvis begrundelsen er at man vil "spare" penge.
Hvis Photoshop koster 5000.00 kr så vil der kunne fritlægges over 800 billeder, førend man har brugt flere penge på fritlægningen end selve programmet koster. (regnet ud efter vores priser)
Derfor vil en billig billedbehandlingsprogram og et PlugIn være en mulighed, hvis billederne så "kun" skal bruges til webshop.
Det kan simpelthen ikke svare selv at rode med det. Frederik leverer hurtigt med et perfekt resultat
Jeg vil give Ole ret.
Det kan simpelthen ikke betale sig at bruge tid på at lære at fritlægge bileder selv.
Frederik hos smartclipper.dk leverer professionelt fritlagte billeder for næsten ingen penge.
Så kan du bruge tiden og kræfterne på andre og mere rentable tiltag for din virksomhed.
Jeg har benyttet Frederik flere gange, og jeg kan varmt anbefale ham.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du er meget velkommen til at sende en mail til info@smartclipper.dk hvor du vedhæfter et billede, så laver vi gerne et gratis testbillede og kommer med et uforpligtende tilbud. Blot til info kan du som Amino Plus medlem få 15 gratis fritlæninger, da vi er i samarbejde med Amino
Rigtig god dag.
Hilsner
Frederik
(Ps. tak til John og Ole for den fine anbefaling )