Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

1-2 timers advokat hjælp til oprettelse af ApS

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

I dag har jeg og min kone et I/S sammen. Det nedlægger vi og opretter et ApS.

Jeg har været på webreg.dk for at oprette firmaet, og basalt set er det jo ret simpelt. Vi har ikke de store behov for unikke vedtægter eller andet, så de standard/eksempler på vedtægter der findes kan let rettes til så det passer på vores situation.

Jeg føler derfor at jeg selv kan lave det meste, men da det er en ret vigtig situation, så jeg vil meget gerne alliere med mig en der 100% forstår fagsproget og kan råbe "vagt i gevær" hvis der er noget jeg har misforstået.

Den advokat vi egentligt havde tilknyttet er på ferie, men jeg har behov for at vores ApS oprettes ASAP. DErfor vil jeg høre om der er en i Roskilde-området, der har 1-2 timer til at kigge vores dokumenter igennem og sørge for at registreringen sker ordentligt.

Mvh

Morten

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:29

Har du prøvet og kontakte Allan Ohm hos Fokusadvokaterne i Roskilde dem har jeg brugt tidligere og kan ikke klage over deres service.

http://www.forumadvokater.dk/users/ao

Og det er ikke fordi han er kendt fra TV. Det er fra før det jeg kender ham.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:37

Lykkebjerg:

Har du prøvet og kontakte Allan Ohm hos Fokusadvokaterne i Roskilde dem har jeg brugt tidligere og kan ikke klage over deres service.

http://www.forumadvokater.dk/users/ao

Og det er ikke fordi han er kendt fra TV. Det er fra før det jeg kender ham.

Hej

Nej det har jeg ikke. JEg er også ligeglad med hvor han er kendt fra - jeg har nok ikke set ham i tv :)

- Bare han kan hjælpe hurtigst muligt.

Tak 

Hilsen MOrten 

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten 

Hvis det er standard og selskabet stiftes kontant, ville jeg vælge eks. www.stiftselskab.dk, starkemaan eller deslige - det koster ikke meget, alt i alt kan det vel gøres for 2000 til 2.500 inkl det nye gebyr til staten og tager meget kort tid - du har et cvr inden for få timer eller få dage i værste tilfælde.

Du kan i princippet, hvis du kan få din bank til at logge på webreg og bekræfte selskabskapitalen, stifte selskabet selv, men bankerne er ikke altid samarbejdsvillige herom.

hej fra Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:34

Hej Søren

Jeg tror desværre ikke på banken hjælper, men kan det klares for 2-2500 på stiftselskab.dk så er det også fint nok. Har du erfaring med dem? Jeg synes at have læst (herinde) om noget suspekt med denne slags firmaer - men måske har de bare sat det lidt i system så de kan gøre det til denne pris??

Hilsen Morten

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:17

Hej Morten i dag er stiftelse af selskaber ikke raketvidenskab, hvis der ikke er noget specielt omkring selve etableringen og slet ikke hvis det er ved kontant stiftelse, det er en enkel og ligetil process:

Du går ned i din bank og opretter en konto til dit kommende aps og på den konto indsætter du kapitalen 80.000. Du får et kontoudtog fra banken hvor der står Mortens ApS under stiftelse (eller hvad du nu vil kalde det). Det sender du til firmaet der skal stifte dit selskab, sammen med en kopi af dit kørekort og sygesikringsbevis og efter du har udfyldt en online formular, så er de klar til at stifte dit selskab. Husk at E&S er begyndt at opkræve et gebyr på 650 for nye selskaber(!) Indenfor kort tid får du et CVR nummer og stiftelsesdokumenter tilbage, disse skal banken have for endeligt at oprette selskabets bankkonto og fjerne 'under stiftelse'. Du skal stadigvæk registrer dig for moms, A skat, import osv. hos SKAT, men det kan de fleste selskabsstifterer også hjælpe dig med eller du kan selv gøre det via webreg.

Jeg kan personligt anbefale stiftselskab.dk som jeg selv har anvendt, men der findes andre pålidelige aktører på markedet så som starkemann som også er pålidelige indenfor disciplinen at stifte selskaber.

Hej fra Søren

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:24

Hej Søren

Tusind tak

Jeg har allerede snakket med Johnny fra Stiftselskab.dk, så nu er processen startet :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02

Registreringen kan ligeså godt ske i Mongoliet eftersom den sker elektronisk.

Jeg hat stiftet selskaber på løbende bånd siden 1976 og vil godt bistå dig

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)