Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webhotel, vps eller dedikeret server?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer.

Jeg en side på servage, hvilket indtil nu, har været en super god løsning.

Problemet er så at der er begyndt at komme flere og flere brugere som resultere i at jeg får denne fejlkode:

User 'xxxxxxx' has exceeded the 'max_queries_per_hour' resource (current value: 150000) code: 1226

Dette er ikke første gang og de kan ikke forhøje max queries mere end hvad den står på nu. Derfor bliver jeg nød til at opgradere.

Er der en billig løsning som i kan anbefale?

Jeg så helst at the max_question limit som nu er på 150,000, kan komme meget højere op, som minimum op på en 500,000.

Nogen der har et godt bud?

Jesper H. Juel

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:20

Hej Jesper

Jeg har ikke en løsning på dit problem. Men Jeg har selv haft Servage og glad for jeg er væk. Og jeg synes også at mange ikke anbefaler dette hosting site.

Der er også flere web host her inde.

Prøv evt. Meebox.

Jeg selv er hos hetzner som også er en tysk web hosting service.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 12:29

En VPS eller en Dedikeret er nok det du er ude efter... du kan prøve at forhøre dig ved ovh.net eller santrex.. de kan helt sikkert vejlede dig i den rigtige retning :)

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 14:25

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Hej!

Jeg har gode erfaringer med VPS.NET's (Affiliate link) VPS, som er billige og giver ubregrænset antal request og en høj mængde trafik. Skriv endelig til mig, hvis du har nogle spørgsmål :)

Tjek evt. min blog The Great Hosts for mere info om VPS'er og servere.

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 23:42

Hej Jesper

Hvis du er på udkig efter en VPS udbyder som er hurtige til at svare, og som tager ansvar for sikkerhed, drift osv. Så er www.linode.com dem du leder efter. Vi bruger dem til vores test servere samt drift af diverse servere til vore kurser, og vi er super glade, kanon kundeservice, og løser altid opgaven indenfor 30 minutter. Plus deres kontrol panel giver dig mulighed for at administrere, og ændre ting med meget meget få klik.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49

jeg ville vælge meebox.net dem har jeg rigtige gode erfaringer med god op tid venlig hurtig suport og hos dem kan man altid opgradere jeg har i hvert fald nul problemer med deres server 

vis skal udvide ja så er de klar til selv den største , de kan klart anbefales de ganske unikke gode Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 57
Fra  InetSecurity ApS Skrevet kl. 00:10

Hej igen Jesper

Jeg har lige kigget på VPS Pro priser som også har skrevet i denne tråd tidligere. Jeg må sige til de priser, så glemt alt om andre VPS udbydere. De er virkelig fornuftige !

Jeg har selv lige skrevet til VPS Pro for at forhøre mig om de kan hjælpe med de krav vi har til VPS udbyder. Og hvis de svarer ja tilbage så flytter vi straks til dem. Vi støtter gerne Aminoer, og til de priser som de har, samt den service der virker til at ligge bagved, så er det bare afsted.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)